SlowFlowRider
MF'er
- 4 mei 2019
- 119
- 45
- Onderwerp starter
-
Dit is, je mag het wel invullen maar het is wettelijk helemaal niet verplicht. Tenzij er letsel is.Een formulier invullen is altijd netjes en dan de verzekering de rest laten doen. In principe wil de verzekering dat je geen schuld bekend, dat gaan ze onderling maar uitknokken. Een rechtsbijstandverzekering inclusief verkeersissues is wel prettig om te hebben in zo'n geval.
Probeer ook fotos te maken mocht je ooit weer in zo'n situatie terechtkomen.
Gelukkig is het maar materiële schade en is het verder goed afgelopen. Weer van geleerd en door.
Hij schreef dat hij zijn voet aan de grond zette omdat hij uit balans was.Hoe is de automobilist nu over je voet gereden als je bocht naar rechts maakt?
Voeten op de stepjes als je rijdt toch?
Als je bij mij het schadeformulier weigert in te vullen gaat er wel een belletje richting politie bij. Schadeformulier staat alleen feitelijk in wat er is gebeurd. Schuldige
Hij schreef dat hij zijn voet aan de grond zette omdat hij uit balans was.
Doe ik zo vaak, effe de benen strekken. Wat is daar precies het probleem van?Dit inderdaad, voeten altijd op de stepjes inderdaad.
Ik zie soms nog wel eens (tot mijn verbazing) grote volwassenen mannen met de voeten net boven de grond zwevend
is stapvoets tussen auto's door laveren ook al rijden ?Voeten op de stepjes als je rijdt toch?
Juist bij stapvoets rijden is het belangrijk de voeten op de steps te hebben om stabiel te kunnen rijden.is stapvoets tussen auto's door laveren ook al rijden ?
Vooral het gebruiken van een motorfiets als loopfiets ziet er merkwaardig uitEr is altijd een grens @Mike Schenk, op een gegeven moment zul je echt je voeten aan de grond moeten zetten.
Bijvoorbeeld wanneer er voor je geen ruimte meer is om door te rollen.
Je ziet wel dat er te gauw een voet naar de grond gaat, ook niet best.
Ik denk dat ik met de harlie zo’n twee secondes volhoud bij een volledige stilstand. De honda ging makkelijker wat langer.Met trekkende motor en slippende koppeling kun je ook nog wel eventjes een sur place maken. Het is voor mij sport om zo min mogelijk mijn voet aan de grond te zetten. Sta ik echt voor een rood stoplicht dan gaat uiteraard de voet aan de grond. Maar tussen de file doorrijdend of op een rotonde aankomend, nee dan bij voorkeur niet.
Heropstappers en van een bepaalde leeftijd. De tijd dat ik op één been en de ogen gesloten lang kon stilstaan is alweer een tijdje geleden. Het aantal secondes is gerelateerd aan je leeftijd.Vooral het gebruiken van een motorfiets als loopfiets ziet er merkwaardig uit
Dan vraag ik me serieus af of ze ooit iets van les gehad hebben.
Maar het typerende uitklappen van het landingsgestel komt voornamelijk voor als de zon hoog aan de hemel staat