En nog een up side down vork
Zie ook zn andere aanbiedingen zoals zn riky cross beugel ed
Zie ook zn andere aanbiedingen zoals zn riky cross beugel ed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Rob ST
4250 is de dynojet stage 2 kit, 4149 is de stage 1 kit, klik op de links voor de verschillen.
En zie mn site voor factorypro nickelplated naaldbuizen, TDM en XTZ hebben zelfde blok/carbs ed (alleen sommige maten zijn anders, maar drom stoppen mensen wel ns TDM of TRX blokken in XTZ's, lees dit hele topic ns...) en zie ook
http/www.rohmann.de/cgi-bin/discus/discus.cgi?pg=topics en
http/supertenere.proboards20.com/index.cgi
Omdat de veer veel stugger is in de jetkits moeten ook de gaten onderin de gasschuif uitgeboord worden, je krijgt (alleen) zo een snellere gasreactie, het blijven tenslotte CV carbs en geen vlakschuiven, in de kits zitten geen naaldbuizen.
K&N filters passen zonder aanpassingen, alleen zonder deksels/tunnels erop gaat de tank enorm resoneren bij ~5000rpm vanaf half leeg. (wederom zie mn site) en ja ze zijn ong 65€ p stuk en je moet er 2 hebben.
Maar K&N, naaldbuizen en jetkits hebben geen/weinig zin met een amechtige reflectie uitlaat demper, absorptie zoeken dus. (Arrow Paris-Dakar replica bv zoals ik had)
Maar t is dus redelijk onzinnig om de ingaande kant van het hele motor principe beter te laten ademen en de vulling vd cilinder te verbeteren als de uitlaat datzelfde laffe ding blijft die de boel toch niet kwijt kan, danwel kan verplaatsen.
ah ok. vond ut al een beetje vreemd dus tis eigenlijk onzin mits je ook je pijp aanpast. hmmjah.
dan zal idd nieuwe naaldbuizen en een 15 tands wel wat goedkoper zijn.
maar stel dat je het wel doet, betere pijp en stage 2 (neem aan dat ie beter is dan stage 1). wat zou je vermogens/koppel winst dan ongeveer zijn?
Wie weet hoeveel het KALE motorblok weegt van een
XTZ 750 / TDM 850 ?
En ZONDER carbs, starter, dynamo ?
Tnx
Goodridge van de rol bij motoport en losse banjo's, handleiding staat hiero,(waaro?)
En anders gewoon een Louis/Kedo/Gericke/Polo kitje (= duurder maar meteen bolt-on)
Enne wafoor band neem je, Michelin Anakee of iets slechters/ergers...?
En ja ik was aan t rijden op mn nieuwe/oude XT350 en aan t sleutelen aan mn BMW
gaaf was goed te doen neem ik aan? veel veranderd nog (veren ofzo)?
zeg, heeft 1 van jullie dat ding es al vol koffers en bagage gehangen?
aan de pics te zien heb je nog een aardige klus voor de boeg, of bedriegt de schijn ons hier? En jou kennende pak je het weer grondig aan.Uitlaatschroefdraad gaat ong 75 ex kosten (afdraaien, oplassen, draad tappen)
Wat een [censuur] dat MP dat niet hebben en Lucas maakt idd setjes voor de XTZ incl ABE dus tuurlijk past dat
Getver ! Wel ns naar de Continental TKC80 gekeken? Enne nix aangewezen, gewoon naar een ander gaan (rodamoto bv)
Uitlaatschroefdraad gaat ong 75 ex kosten (afdraaien, oplassen, draad tappen)
Door Nelizz op 03-07-2006 16:36
H&N Motoren/Bike Design in Delft, daar persen ze die leidingen netjes voor je (niet schroefdinges dus) en knallen ze het erop voor een zacht prijsje...
Tip van Henzepenz tijdje geleden:Jos SmitWat bandje betreft heb ik al 10 jaar de conti TKC 60 (twinduro) op m'n XL600LM gehad. Prima band, goede grip ook op het onverharde, maar toch lang meegaan (15 tot 20 dznd.km.). Ik dacht nu van laat ik die Bridgestone eens proberen en bevalt het niet kan er later als die "weer" versleten is, altijd nog weer een Conti- Twinduro op.
Hoi