Dutchgixxer
MF veteraan
Heb het zelf ook niet gehad met mijn 1290'ers. Bij een maat van me wel een voorvelg afgedraaid. Zat 0.1 mm slingering in. Na afdraaien 0.01 mm. 15000 km later remt de 2020 sas nog perfect
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is niet correct. Het probleem is dat het oplegvlak van de schijven niet perfect paralel is tov rotatie as. Velg afdraaien en nieuwe schijven monteren. Indien je niet afdraait komt het probleem terug
Hoi, welkom. Wegbanden hebben meestal ook een karkas dat minder berekend is op bijvoorbeeld puntige stenen. Weet ik uit ervaring (Nieuwe Pirelli Angel GT kreeg een niet te repareren scheur)Mijn huidige banden zijn continental roadattack4, welke ik eiglijk stiekem graag zou vervangen door Rally STR. Maar de banden hebben mij over de 350euro gekost nog geen 2000km geleden dus zou wat zonde van het geld zijn. Gewoon de druk een heel klein beetje verlagen en dit zou op gravel een evenwaardige band zijn als een 80/20 heb ik mij laten wijsmaken?
Houd er rekening mee: off road = vallen = schade. Zou het niet doen met mijn mooie fiets…Goeiemorgen allen, ik ben me zo stilaan wat aan het toeleggen op het off road rijden met mijn 1190, en daarmee bedoel ik dan enkel gravel en hier en daar een boswegel, bij droog weer weliswaar.
Nu ben ik aan het rondkijken om eens een cursus te gaan volgen daaromtrent, mijn oog was gevallen op “allroad academy” iemand hier ervaring mee? Of andere organisaties die aan te raden zijn?
Ik ben wel van Belgie, net over de grens (Boekhoute).
Mijn huidige banden zijn continental roadattack4, welke ik eiglijk stiekem graag zou vervangen door Rally STR. Maar de banden hebben mij over de 350euro gekost nog geen 2000km geleden dus zou wat zonde van het geld zijn. Gewoon de druk een heel klein beetje verlagen en dit zou op gravel een evenwaardige band zijn als een 80/20 heb ik mij laten wijsmaken?
Nu heb ik op mijn ktm ook enkel de onderste valbeugels, beschermt deze de fiets genoeg bij het vallen?
En hoe zit het met de uitlaat? (Akra) heeft iemand zo een uitlaatbeschermer? Want kan me inbeelden dat deze wel rap beschadigd raakt bij het vallen.
Verder zijn alle tips welkom voor een beginnende offroad rijder
Bedankt alvast
Ja heb het erop zitten.iemand ervaring met de trottleplay weghalen dmv die kleine clipjes?
iemand ervaring met de trottleplay weghalen dmv die kleine clipjes?
Wat er beschreven wordt, zou geen problemen mogen opleveren.Houd er rekening mee: off road = vallen = schade. Zou het niet doen met mijn mooie fiets…
Dat lijkt mij ook wel wat, ik ga zelf wel aan de slag.Ik heb een stukje tie-wrap afgeknipt en dit op beide nokjes gelijmd.
Vallen is altijd schade. Ik heb de 1090R regelmatig op de grond gehad, maar zolang je niet op hoge snelheid valt, kan ie best aardig wat hebben.Goeiemorgen allen, ik ben me zo stilaan wat aan het toeleggen op het off road rijden met mijn 1190, en daarmee bedoel ik dan enkel gravel en hier en daar een boswegel, bij droog weer weliswaar.
Nu ben ik aan het rondkijken om eens een cursus te gaan volgen daaromtrent, mijn oog was gevallen op “allroad academy” iemand hier ervaring mee? Of andere organisaties die aan te raden zijn?
Ik ben wel van Belgie, net over de grens (Boekhoute).
Mijn huidige banden zijn continental roadattack4, welke ik eiglijk stiekem graag zou vervangen door Rally STR. Maar de banden hebben mij over de 350euro gekost nog geen 2000km geleden dus zou wat zonde van het geld zijn. Gewoon de druk een heel klein beetje verlagen en dit zou op gravel een evenwaardige band zijn als een 80/20 heb ik mij laten wijsmaken?
Nu heb ik op mijn ktm ook enkel de onderste valbeugels, beschermt deze de fiets genoeg bij het vallen?
En hoe zit het met de uitlaat? (Akra) heeft iemand zo een uitlaatbeschermer? Want kan me inbeelden dat deze wel rap beschadigd raakt bij het vallen.
Verder zijn alle tips welkom voor een beginnende offroad rijder
Bedankt alvast
Ik snap hem niet. Stationair toerental is ca. 1600 toeren. Dus hoe kan ie dan terugvallen tot 1600 als je gas geeft en daarna nog lager naar stationair?..Wat vinden jullie van het gas respons van de 21+ modellen? Ik rij in sport maar als ik stationair gas geef dan vallen de toeren terug tot +-1600 toeren en vanaf daar zakt het een stuk langzamer terug naar stationair. Bij mijn superduke was het een stuk directer.
Ik snap hem niet. Stationair toerental is ca. 1600 toeren. Dus hoe kan ie dan terugvallen tot 1600 als je gas geeft en daarna nog lager naar stationair?..
nailed it!Dat lijkt mij ook wel wat, ik ga zelf wel aan de slag.
Stationair ligt rond 1100/1200 toeren
Ik begrijp je stationair toeren en terugvallen niet helemaal, maar ik weet wel dat mijn sdr inderdaad veel directer oppakt dan de adventure. Rally modus helpt ietsWat vinden jullie van het gas respons van de 21+ modellen? Ik rij in sport maar als ik stationair gas geef dan vallen de toeren terug tot +-1600 toeren en vanaf daar zakt het een stuk langzamer terug naar stationair. Bij mijn superduke was het een stuk directer.
Foto van waar je dit precies monteert?nailed it!
Een (oud)bankpasje is de perfecte maat.
Een stripje knippen en een U vouwen en klaar
Wat vinden jullie van het gas respons van de 21+ modellen? Ik rij in sport maar als ik stationair gas geef dan vallen de toeren terug tot +-1600 toeren en vanaf daar zakt het een stuk langzamer terug naar stationair. Bij mijn superduke was het een stuk directer.
Maat van mij koopt daar regelmatig wat. Website ziet er shabby uit, maar prima zaak.
Nu ook zelf ervaring opgedaan; prima toko.Hebben jullie ervaring met Jos Smit uit Haarlem voor kettingsets?
Wil daar tzt eens langs voor een nieuw setje.
Tevens voor banden lijkt het een voordelig adresje..