MaRRioBlade
MF veteraan
- 24 sep 2002
- 22.897
- 0
thnx mate ik ben er ook erg blij mee,zeer makkelijk voor circuitdagen of vakantiesDa's een beste trailer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
thnx mate ik ben er ook erg blij mee,zeer makkelijk voor circuitdagen of vakantiesDa's een beste trailer
dan ga je toch wachten op ons he of ga je ons dan gewoon achterlaten in de ardennenGisteren 559 km's gedaan en hij gaat als een speer
Km-teller staat nu op 800. Straks is die ingereden
Heb gisteren gewoon dat (vacuum-)slangetje afgekoppeld wat die klep bedient.De flapper die voor de luchtinlaat zit ertussenuit gezaagd
Deze gaat dicht als ie in versnelling staat tot 6000tr, om het geluid te dempen
Het volledig systeem is te veel werk, die paar gram zal het niet maken. Tussen de kleine flapjes en de grote kon ik een zaagblad tussen krijgen.
(Afbeelding)
Vanovond nog getest
Hij is wel sterker onderin, dat alleszins Klote is wel, da'k mn uitlaat niemeer hoor , enkel nog het aanzuiggeluid uit de airbox
Ik wil mn Leo demper
Ik ben niet zo zot om die blinde bochten gelijk nen achterlijk zot in te steken, dat de rest doet wat m wildan ga je toch wachten op ons he of ga je ons dan gewoon achterlaten in de ardennen
Bij hoge snelhied bestaat de kans dat de flap terug gewoon dichtklapt.Heb gisteren gewoon dat (vacuum-)slangetje afgekoppeld wat die klep bedient.
Ik heb het nog niet getest, maar als het niet bevalt, kan ik het er gewoon weer op zetten. Ben benieuwd. Kijken of het boven de Laser X-Treme's uitkomt.
Gelijk die flap afzagen lijkt me een beetje rigoreus.
Als die flap tijdens het rijden op hoge snelheid dicht klapt, lijkt me dat je dat wel merkt, en niet pas als je stilstaat.Bij hoge snelhied bestaat de kans dat de flap terug gewoon dichtklapt.
Da heb ik gelezen op dat Duits en Amerikaans 1000RR forum, waar sommigen vaststelden de de flap dichtstond na een rit
hier staat het 1 en ander omschreven www.rogueracing.org/flap.htmAls die flap tijdens het rijden op hoge snelheid dicht klapt, lijkt me dat je dat wel merkt, en niet pas als je stilstaat.
Maar ik moet het eerst nog testen. Als het bevalt kan ik altijd de boel nog verwijderen. Zal de sites in ieder geval ook even doorspitten om de ervaringen te lezen.
Ik ben niet zo zot om die blinde bochten gelijk nen achterlijk zot in te steken, dat de rest doet wat m wil
Als ik overzicht heb draai ik wel aan de kraan
Daar had ik het vandaan gehaald. Heb de motor net even laten lopen in de garage, en het maakt inderdaad wel meer lawaai. Beetje alsof je in een leeg blik zit te blazenhier staat het 1 en ander omschreven www.rogueracing.org/flap.htm
Rijdt dan mee naar de ardennen hemer ge moet ze open draaien, nie dicht he
De eerste paar honderd kilometer tot 6000 toeren. Vanaf 300 km. kun je hem zo nu en dan kort naar 10000 toeren doortrekken. Na 600 km. regelmatig vol door de versnellingen accelereren, en op de motor weer afremmen.Brother Louie hoe rij jij je 1000rr in? ik ben nl ook aan 't inrijden (nu 200km).
Of van anderen wat zijn jullie ervaringen? Tips enzo?
Heb nu al zin in 9 juli!
De eerste paar honderd kilometer tot 6000 toeren. Vanaf 300 km. kun je hem zo nu en dan kort naar 10000 toeren doortrekken. Na 600 km. regelmatig vol door de versnellingen accelereren, en op de motor weer afremmen.
Maar er zijn veel topics over vol geschreven, met veel verschillende meningen.
Zo heb ik het ook gedaanDe eerste paar honderd kilometer tot 6000 toeren. Vanaf 300 km. kun je hem zo nu en dan kort naar 10000 toeren doortrekken. Na 600 km. regelmatig vol door de versnellingen accelereren, en op de motor weer afremmen.
Maar er zijn veel topics over vol geschreven, met veel verschillende meningen.
ik heb mezelf vandaag maar eens verwend met en motortrailer
zoéén als deze maar dan iets breeder en met 2 rijgoten
(Afbeelding)
zo dat zijn een hoop vragenHeee, zo iets zoek ik ook.
Aangezien we met de racer niet de weg op mogen.
Kost ie voor 2 motoren als ik vragen mag?? En waar gekocht??
En is dat inc. alles (oprijplaat,reservewiel enz. enz.)
En komt je bike goed klem te zitten met het voorwiel voorin??
En als laatste is ie geremd of ongeremd en zite er een 7 polige of 13 polige stekker op??
alvast bedankt
Je moet het sowieso in de gaten houden, maar dat doe je ook anders was je er niet achter gekomen, alleen misschien wat vaker.Hoi, heeft er nog iemand last van olieverbruik?
Die mijne is van 02-04-2004 en heeft inmiddels 21000km gelopen. Na een rustige toertocht van 1800km, langs de Moezel had ie toch stiekem 0,6 liter Castrol Superbike verbruikt.
Op zich niet zo heel erg, maar je moet het dan dus wel in de gaten blijven houden.
Hoi, heeft er nog iemand last van olieverbruik?
Die mijne is van 02-04-2004 en heeft inmiddels 21000km gelopen. Na een rustige toertocht van 1800km, langs de Moezel had ie toch stiekem 0,6 liter Castrol Superbike verbruikt.
Op zich niet zo heel erg, maar je moet het dan dus wel in de gaten blijven houden.
ik heb m'n motor bijna volgens het boekje ingereden. Tot 500km onder de 6000 toeren daarna steeds iets hoger in de toeren en bij 1000km reed ik m vol open. Bij 1200km de olie ververst en daarna steeds meer gaan belasten en bij 2500km de eerste circuitdag. kheb altijd Honda's gehad die geen druppel olie gebruiken dus het valt me wel wat tegen dat deze wel olie gebruikt. Niet dat het erg is maar ik had het nog niet meegemaakt.Hoe hebben jullie de motor ingereden? Is er verschil tussen degene die redelijk olie verliezen en tussen die geen of nauwelijks olie verliezen?
-Mark