Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

En hoe check je dat??
Als je het heel simpel wil checken kun je kijken of je speling voelt als je de voorrem inhoudt en aan de clipons naar voren en achteren trekt. Je zou dan een kleine speling kunnen voelen tussen je balhoofd en kroonplaat. Als dat zo is en je gaat remmen, dan kan dat het getril/geschok geven.

De onderstaande filmpjes geven je wat extra info als blijkt dat dat het geval is.


 
Als je het heel simpel wil checken kun je kijken of je speling voelt als je de voorrem inhoudt en aan de clipons naar voren en achteren trekt. Je zou dan een kleine speling kunnen voelen tussen je balhoofd en kroonplaat. Als dat zo is en je gaat remmen, dan kan dat het getril/geschok geven.

De onderstaande filmpjes geven je wat extra info als blijkt dat dat het geval is.


Ok bedankt! :t
 
Hij heeft er ook even op gereden. Ben wel iets gerustgesteld. Nieuwe schijven kan ik mij op dit moment niet echt permitteren

Tja, als je daar al niet de reserves voor hebt waarom heb je dan een motor vraag ik mij dan af. Had je beter een wat lager budget kunnen nemen en wat reserve voor onderhoud kunnen overhouden ;) Laat de schijven eens meten, met een meetklok, op het blote oog niet te zien.
 
Het was toch een haperend gevoel niet schokkend :? 8)7

ach setje nieuwe blokken er in en aan kijken, zou vreemd zijn dat blokjes dat gevoel veroorzaken maar goed.
Ben slecht in iets uitdrukken als ik het moet schrijven 😂😂
Tja, als je daar al niet de reserves voor hebt waarom heb je dan een motor vraag ik mij dan af. Had je beter een wat lager budget kunnen nemen en wat reserve voor onderhoud kunnen overhouden ;) Laat de schijven eens meten, met een meetklok, op het blote oog niet te zien.
zou op zich wel nieuwe schijven kunnen kopen, niet permitteren is wel een groot woord. Maar komt niet echt uit of zo
 
En hoe check je dat??

Je zag al 2 filmpjes. Tegen de muur zetten en duwen kan ook.

Tja, als je daar al niet de reserves voor hebt waarom heb je dan een motor vraag ik mij dan af. Had je beter een wat lager budget kunnen nemen en wat reserve voor onderhoud kunnen overhouden ;) Laat de schijven eens meten, met een meetklok, op het blote oog niet te zien.

Toevallig was ze nog op Assen, maar ik had al een biertje op en een remtest was niet zo’n goed plan.
 
U zei?
36A735EC-6F29-4894-A762-D9486E348865.jpeg


Gaat om het gemiddelde van 2 races namelijk.
 
Zo ik ben bezig om covers over m’n motorblok- en dynamodeksel heen te zetten

D5942F3A-DC54-4304-ACC9-C40E2E7A549C.jpeg


951B35CB-6E5B-457A-B14F-27FCA5B93B71.jpeg


A2944C44-7FF2-46C3-AFF6-882C9483BBC9.jpeg


Alleen één boutje waar lastig bij te komen is maar gelukkig is er een doppenset onderweg

C821894E-019D-421C-BE52-18254419C0AE.jpeg


Oja en er zitten vier ringetjes bij de zes schroeven. Iemand een idee op welke die moeten??
Ik dacht op de twee onderste??

EA4AB951-F593-4CEB-9C3C-7A5F0E511003.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan