Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn ze makkelijk qua onderhoud?Geen enkel probleem met die kilometerstand, een GS500 is oerdegelijk zolang hij niet zonder olie gedraaid heeft.
Zijn ze makkelijk qua onderhoud?
Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten of pure het gebruikelijke werk?Ik weet vrij zeker dat ik een grote beurt geblinddoekt uit kan voeren
In de openingspost staat een document van kapiteinkoek met een checklist, dat is een erg net naslagwerk voor een aankoopZijn er specifieke dingen waar ik op moet letten of pure het gebruikelijke werk?
Nou ik kreeg net bericht dat hij achterstallig onderhoud had en gladde banden en al een poos stilstaat...In de openingspost staat een document van kapiteinkoek met een checklist, dat is een erg net naslagwerk voor een aankoop
Hoe is de kwaliteit van de GS500E?
Ik twijfel om er eentje aan te schaffen.
Gaat in mijn geval om eentje uit 1998 met 46000km.
Is het slim om die aan te schaffen of heeft hij al teveel op de teller?
Hoe is de kwaliteit van de GS500E?
Ik twijfel om er eentje aan te schaffen.
Gaat in mijn geval om eentje uit 1998 met 46000km.
Is het slim om die aan te schaffen of heeft hij al teveel op de teller?
Hoe is de kwaliteit van de GS500E?
Ik twijfel om er eentje aan te schaffen.
Gaat in mijn geval om eentje uit 1998 met 46000km.
Is het slim om die aan te schaffen of heeft hij al teveel op de teller?
Heeft iemand hier ervaring met die benzineslang snelkoppeling dingen (quick release)? Lijkt mij ideaal, maar ik zou niet weten waar ik ze zou moeten verstoppen.
Vergat ik zomaar dé ultieme mod!
Was een drop-in idee. Alleen een aantal delen van de linkage moeten aanschaffen van Yamaha, maar staat allemaal perfect uitgelegd op gstwins.com. Ik heb er eentje uit 2011, ik weet zo niet meer met hoeveel km onder z'n kont.
De benzine leidingen gewoon aan de tank laten zitten, je benzine/reservekraantje kun je makkelijk losmaken, en een beetje uit t frame halen, daar heb je veel meer ruimte dan. Daar de leidingen loshalen en vastzetten maakt je leven een stuk eenvoudigerDe kraan dichtdraaien met een schroevendraaier is irritant maar niet onoverkomelijk inderdaad, mijn probleem zit 'm meer in het weer installeren van de benzineleidingen. Daar ben ik doorgaans een uur mee bezig voordat 't niet meer lekt en dat is me gewoon te lang. Ik kan er met m'n korte vingers net niet lekker bij en heb er eigenlijk ook te weinig kracht inzitten om de leidingen fatsoenlijk op 't kraantje te zetten, en die combinatie maakt 't een echte schijtklus. Daarom leek zo'n clipding me wel wat.
Dat is wel een idee. Al is dat ding volgens mij bij mij niet echt makkelijk los te schroeven (nieuwe model), maar het is allicht het proberen waard. Veel irritanter kan 't toch niet worden.De benzine leidingen gewoon aan de tank laten zitten, je benzine/reservekraantje kun je makkelijk losmaken, en een beetje uit t frame halen, daar heb je veel meer ruimte dan. Daar de leidingen loshalen en vastzetten maakt je leven een stuk eenvoudiger
Dan ben je wel erg diep gegaan :O. Dezelfde bandjes heb ik ook.Vanavond lekker rondjes gereden op Lelystad
Gaat prima met bt45’s eronder.
12v. is altijd handig. Al word ik wel een beetje huiverig als ik kroonsteentjes tussen de motor electronica zie