Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maurice, zo lang ik niet herkenbaar op de foto's sta terwijl ik een overtreding bega, geen probleemHey Kopperma!
Bij toeval ben ik er achter gekomen dat ik jouw Capo onlangs gekocht heb! Zag bij toeval dat er mooie foto's met 'mijn' kenteken op staan, vindt je het erg als ik die gebruik? Hoop snel mn rijbewijs te hebben om de Capo de sporen te geven! Zitten tegenwoordig Wel LeoVince op!
Groet,
Maurice
hoeveel volt meet je bij contact aan? en hoeveel daalt die als je start? kan zijn dat je accu toch echt kapot is. en als die loopt rond de 4k rpm zou die rond de 14v moeten zitten. anders is de spanningsregelaar, naar zijn grootje. mits deze nog origineel is zou het mij niet verbazen.
accu is kapot, kijk maar hoe die zakt bij starten......
en ik vindt de 13,5V bij 4k rpm ook aan de lage kant. welk type spanningsregelaar heb je erop zitten?
Ben niet wijs maar een suggestie :Bij mk2 ( model met losse knipper lichten voor) zit er een stekkertje in het dashboard te wachten hiervoor. Anders kan je zelf een kabel van accu trekken.Vraag aan de geleerden!
Hoe sluit ik een TomTom het beste aan op de Capo?
Mijne heeft vooraan een 12volt aansluiting gehad, vorige eigenaar heeft deze helaas losgekoppeld en kan niet terug vinden waar die zat.
Alvast reuze bedankt!
Ik heb nog wel een mosfet plug and playHmm dat is minder leuk nieuws... type weet in niet alleen dat ie van de goldwing af komt. En net weer even buiten wat langer getest en nu komt ie bij de 4000 toeren nieteens boven de 12,5 V
Pak je de 12v van een geschakelde draad. Bijv je stadslichtVraag aan de geleerden!
Hoe sluit ik een TomTom het beste aan op de Capo?
Mijne heeft vooraan een 12volt aansluiting gehad, vorige eigenaar heeft deze helaas losgekoppeld en kan niet terug vinden waar die zat.
Alvast reuze bedankt!
Ben niet wijs maar een suggestie :Bij mk2 ( model met losse knipper lichten voor) zit er een stekkertje in het dashboard te wachten hiervoor. Anders kan je zelf een kabel van accu trekken.
Pak je de 12v van een geschakelde draad. Bijv je stadslicht
Ik heb nog wel een mosfet plug and play
Ik heb nog wel een mosfet plug and play
heb je een foto van hoe het nu is?Kan iemand mij helpen aan gespecificeerde foto's of tekeningen van de montage van de middenbok op de ETV1000.... Bok is inmiddels gemonteerd maar veren hangen slap, ik krijg het niet goed voor elkaar, het betreft een originele middenbok op een standaard Capo uit 2007...
lekt die niet op de aansluiting van de slang?Het bakje van mijn koppeling blijft lekken en inmiddels is de lak van mijn tank wel hier en daar aangetast. Het randje schoonmaken, polijsten, beetje vaseline etc. heeft niet geholpen. inmiddels weet ik wel wanneer de koppeling weer een scheutje remvloeistof lust. Vooral na een lange rit op de snelweg. Wat denken jullie van een beetje vloeibare pakking in de deksel? Iemand ervaring mee?
Kan ook, hoe test ik dat? Heb wel een idee, bakje afplakken met wat plastic en ductape, dat zou de druppels binnen moeten houden. Lekkage op de tank zou dan inderdaad de aansluiting aan de onderkant kunnen zijn.lekt die niet op de aansluiting van de slang?
het is een gesloten systeem dus je mag geen vloeistof verliezen. de seal bij de slave(op het blok) wil wel eens lekken. maar jij geeft aan druppels op de tank. nu zit de vloeistof halverwege het compartiment normaal gesproken, en zou het bijna onmogelijk zijn dat het via de deksel lekt. dus denk ik aan de aansluiting(banjobout of slang zelf). dus ff met remreiniger alles netjes schoonmaken. keer of 10 koppelen met stilstaande motor en kijken of je ergens druppels ziet.Kan ook, hoe test ik dat?
De Capo staat nu voor onderhoud bij de plaatselijke motorzaak in Weerselo, de monteur komt er met de montage van de middenbok niet uit, ook ik heb er naar gekeken maar begrijp ook niet waarom de veren niet goed willen aanspannen, hij komt immers van een gewone Caponord af waar hij prima onder zat.... Hij maakt gebruik van het aanwezige 3 gaats plaatje....heb je een foto van hoe het nu is?
beide schetsplaten moeten eraf, daarachter zitten 2 montagegaten voor de middenbok, die monteer je in horizontale positie liefst met 2 personen omdat dat makkelijker werkt. dan de schetsplaten er weer op en klaar is kees.De Capo staat nu voor onderhoud bij de plaatselijke motorzaak in Weerselo, de monteur komt er met de montage van de middenbok niet uit, ook ik heb er naar gekeken maar begrijp ook niet waarom de veren niet goed willen aanspannen, hij komt immers van een gewone Caponord af waar hij prima onder zat.... Hij maakt gebruik van het aanwezige 3 gaats plaatje....