Ik ga het toch vragen want echt antwoord krijg ik niet van dynojet zelf.
Ik heb als project een pc3 voor een bmw gekocht. Dit is een variant met wideband sensor. Zelf heb ik een Suzuki dl1000.
Dynojet zegt dat ik de pc3 niet aan kan sluiten omdat de software (firmware) specifiek voor BMW is. Na openen zie ik een standaard IC mc68hc en een extra opdruk "BMW" op de usb chip. Firmware van Suzuki is niet in te laden, evenals mappen voor Suzuki. Heb ze nog niet "open kunnen breken".
Maar het enige wat wordt aangestuurd en gebruikt zijn de injectoren en om uit te lezen de tps. Het enige wat je dan ook aan kan passen is de fuel map.
Waarom zou het, los van stekkers, niet werken?
De rpm band is anders, maar prima in de map op te lossen door het tps bereik aan te passen met trial and error.
Heeft er iemand een idee?
Ik heb als project een pc3 voor een bmw gekocht. Dit is een variant met wideband sensor. Zelf heb ik een Suzuki dl1000.
Dynojet zegt dat ik de pc3 niet aan kan sluiten omdat de software (firmware) specifiek voor BMW is. Na openen zie ik een standaard IC mc68hc en een extra opdruk "BMW" op de usb chip. Firmware van Suzuki is niet in te laden, evenals mappen voor Suzuki. Heb ze nog niet "open kunnen breken".
Maar het enige wat wordt aangestuurd en gebruikt zijn de injectoren en om uit te lezen de tps. Het enige wat je dan ook aan kan passen is de fuel map.
Waarom zou het, los van stekkers, niet werken?
De rpm band is anders, maar prima in de map op te lossen door het tps bereik aan te passen met trial and error.
Heeft er iemand een idee?