Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Netjes 124,7 , zelf een beetje mee steppen en je heb er 125
IDD, enig probleempje is nu dat de boordcomputer in de paniek is geschoten, en alle onderste aanduidingen in het display én het lampje van het motormanagement nu blijven knipperen, en iets anders instellen niet mogelijk is:?:?:?:?
Wellicht heeft dit te maken met de metingen van de omwentelingen van de wielen. Vóór staat immers stil, en achter draaide hij tot iets over de 200kmh.8-)

En dáár begrijpt de boordcomputer dus helemaal niets van. Hij denkt als was het een wheely vanaf stilstand tot en met 200kmh en terug, en nog een keer.:]

Hij zou toch moeten begrijpen dat ík dat niet kan_O-

Ik heb de accu nu een dag los gehad, maar helaas, geen oplossing.
Misschien als ik de tractioncontrol had uitgeschakeld, de storing niet in hem was opgekomen.
Heeft nog iemand dit meegemaakt én de oplossing graag????????????
 
Ik heb dit vaker gelezen op een buitenlands forum Versys1000.com. Zelfs bij de motor op de middenbok om ketting te smeren. Maar alles herstelt zich vanzelf al is dat soms na een paar ritjes.

Geen idee of je bovenstaande kan openen. Maar denk dat je niet zo'n groot probleem hebt.
Zal hier ook wel iemand een keer gehad hebben.
 
Laatst bewerkt:
IDD, enig probleempje is nu dat de boordcomputer in de paniek is geschoten, en alle onderste aanduidingen in het display én het lampje van het motormanagement nu blijven knipperen, en iets anders instellen niet mogelijk is:?:?:?:?
Wellicht heeft dit te maken met de metingen van de omwentelingen van de wielen. Vóór staat immers stil, en achter draaide hij tot iets over de 200kmh.8-)

En dáár begrijpt de boordcomputer dus helemaal niets van. Hij denkt als was het een wheely vanaf stilstand tot en met 200kmh en terug, en nog een keer.:]

Hij zou toch moeten begrijpen dat ík dat niet kan_O-

Ik heb de accu nu een dag los gehad, maar helaas, geen oplossing.
Misschien als ik de tractioncontrol had uitgeschakeld, de storing niet in hem was opgekomen.
Heeft nog iemand dit meegemaakt én de oplossing graag????????????


Uhhh , ik heb er geen kaas van gegeten , maar wat heeft dat met de voorkant te maken dat stil staat , ABS op het voorwiel misschien , alles zit toch eigenlijk op de versnellingsbak gekoppeld / voortandwiel ,
Er gaan toch genoeg motoren op een dynobank , ik had er nog nooit vaan gehoord in ieder geval , hoop in ieder geval dat het snel is opgelost en dat het geen duur geintje kan worden .
 
Ik ben aan het kijken voor een k&n filter te plaatsen wat zijn de voordelen ? En kan ik dit zelf ?

Iemand metalen remleiding geplaatst ?
 
Ik ben aan het kijken voor een k&n filter te plaatsen wat zijn de voordelen ? En kan ik dit zelf ?
Iemand metalen remleiding geplaatst ?

Ik heb er "toevallig" afgelopen winter ook een K&N filter in gezet.
Is niet zo spectaculair om zelf te doen. => 2 bouten losdraaien waar de tank mee vast zit bij het balhoofd, tank omhoog trekken ( is scharnierend) en deze met een draad vast zetten zodat je er niet met je vingertjes tussen komt als hij evt. naar beneden komt8)7
Dan alle schroeven uit het luchtfilterhuis draaien ( eentje midden erin) => filter eruit=> filter erin . Alles weer vastzetten en rijden maar.
Heeft zo te zien bij mij , na een run op de testbank geen negatief effect voor wat betreft evt. teveel lucht krijgen , en dus te arm lopen.
Je hoeft hem ook lang niet zo vaak te reinigen als dat je het papieren filter zou vernieuwen.

Was natuurlijk een gok(je) of hij nog normaal zou draaien, en niet te arm zou lopen, vandaar ook de run op de testbank, maar dat viel gelukkig mee:t*O*
Ik kan niets zeggen voor wat betreft evt. winst of verlies aan vermogen omdat ik voordien niet op de testbank ben geweest, maar de, zoals eerder gemelde 124,7pk , doet iig vermoeden dat er zeker niet veel aan vermogen is verdwenen. Er is gemeten zonder enige vorm van uitlaat, gewoon alleen met de katalysator ( de pot onder de "buik") erop. En van extra herrie is nauwelijks te spreken, al dan niet met uitlaat op de kat.8-)

Bijgevoegd een filmpje van de run. Alleen, FOUTJE 8)78)7, ik heb de telefoon een kwart slag gedraaid tijdens het filmen, dus hij "rijdt" verticaal8)7:/



RVS omvlochten remleiding heb ik achter, ook afgelopen winter, geplaatst.
Ik vond hem wat matig aanspreken, en dat is nu wel beter.:Y
 
Ik heb eindelijk iemand in België gevonden die Hydro grafische prints kan aanbrengen🙂
Zo is het eindelijk gelukt om die plastieken zijpanelen en achterspatbord in carbon look te krijgen.
De metalen carterplaat en schokdemper beschermer vooraan heb ik dan ook maar laten dippen.
2jcynme.jpg

2hmppja.jpg

net3cp.jpg
 
Ik heb eindelijk iemand in België gevonden die Hydro grafische prints kan aanbrengen🙂
Zo is het eindelijk gelukt om die plastieken zijpanelen en achterspatbord in carbon look te krijgen.
De metalen carterplaat en schokdemper beschermer vooraan heb ik dan ook maar laten dippen.
2jcynme.jpg

2hmppja.jpg

net3cp.jpg
nice hoor maar waar heb je deze gekocht
Capture.JPG
 
Ik heb eindelijk iemand in België gevonden die Hydro grafische prints kan aanbrengen🙂
Zo is het eindelijk gelukt om die plastieken zijpanelen en achterspatbord in carbon look te krijgen.
De metalen carterplaat en schokdemper beschermer vooraan heb ik dan ook maar laten dippen.
nou de velgen nog een carbon dipje;)
2jcynme.jpg

2hmppja.jpg

net3cp.jpg
 
Voor ieder blokje waren er 4 tussenstukjes bij die ik niet heb gebruikt Frans. Als je wilt mag je ze hebben.
Ze liggen toch maar in mijn garage, ik kan er niks mee.
 
Ik heb eindelijk iemand in België gevonden die Hydro grafische prints kan aanbrengen🙂
Zo is het eindelijk gelukt om die plastieken zijpanelen en achterspatbord in carbon look te krijgen.
De metalen carterplaat en schokdemper beschermer vooraan heb ik dan ook maar laten dippen.
2jcynme.jpg

2hmppja.jpg

net3cp.jpg

Ziet er goed uit Frank :Y maar is dat sterk dat dippen , want je carterbeschermer is misschien wat gevoeliger voor steenslag zeg maar
 
Ziet er goed uit Frank :Y maar is dat sterk dat dippen , want je carterbeschermer is misschien wat gevoeliger voor steenslag zeg maar
Hey Jeanpie,
Er zitten twee lagen vernis over het hydro-graphics laagje en daar heb ik dan nog eens een doorzichtige steenslag wrapfolie over gelegd.
Ik heb trouwens ook nog een carbonnen spatbord verlenger vooraan en die houdt ook al een hoop steentjes en vuiligheid tegen😜
Beter dan dit kan ik de dip folie niet beschermen, we zullen zien.
 
Bij wie en waar heb je dat laten doen:?:?
www.cavaro.be/foliedip
Cavaro is eigenlijk een firma die kwalitatief hoogstaande autovelgen op maat maakt voor de duurdere merken.
Het is de zoon Yanick die het hydro-graphics dippen op zich neemt na zijn normale werkuren. Een vriendelijke
kerel die hard werkt om genoeg klanten bij elkaar te krijgen zodat hij full time kan hydro-dippen. 👍
 
Knap filmpje Andy, heel duidelijk en gedaan zoals het moet.👍
Ik heb het ook al verschillende keren gedaan en dit is voor mij ook de enige goede
manier. Uw ander filmpje van de valbeugel van SW-Motech idem dito. Goe gedaan makker😉
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan