ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik heb bitubo s ,en die bevallen me best:t
Ben niet merken geil :Nen haal er bij lange na toch niet uit wat erin zit,mijn portemonnee vindt ik belangrijkerO-)
 
Na wat finetuning dit resultaat, zijn dit de goede waardes? In het wph kan ik alleen de max verschilwaarde tussen de carbs vinden (2 cmHg), niet de wat min of max is.

20190311_132056.jpg
 
gaat om het verschil in dit geval, geen minimale of maximale waarde. er zit nog een beetje verschil in maar soms is dat er lastig uit te krijgen.
 
Na wat finetuning dit resultaat, zijn dit de goede waardes? In het wph kan ik alleen de max verschilwaarde tussen de carbs vinden (2 cmHg), niet de wat min of max is.

Bekijk bijlage 1363718
Ziet er goed uit. Inderdaad geen min of max. Mijn ervaring is dat nadat ik block off plates had gemonteerd het synchroon slellen makkelijker ging en veeel rustiger op en neer gingen bij stationair.
 
Ik moest ff goeggelen... die block off plates zijn om dat systeem dat lucht aan de uitlaatgassen toevoegt te kunnen verwijderen? Wordt meteen extra interessant om dat ook te doen. :)
 
ja, kan je weer onnodige ellende wegslopen :+

wel gat in de airbox dichtmaken en de tuut op de carburateur afdoppen, anders gaat het niet goed.
 
Oh... nou... ik ga 't wel onderzoeken tegen de tijd dat 'ie weer open moet. ;)
Eerst die stomme V-Strom eens op de brug gezet. Begint opeens eigenaardigheden te vertonen... en als die niet goed is kan de ZRX niet op de brug gezien ik 'm voor woon-werk nodig heb. :(
 
Na wat finetuning dit resultaat, zijn dit de goede waardes? In het wph kan ik alleen de max verschilwaarde tussen de carbs vinden (2 cmHg), niet de wat min of max is.

Bekijk bijlage 1363718
Als dit de waarde zijn , nadat de kleppen zijn gesteld en de motor eerst op bedrijf temperatuur is gebracht en af en toe tussen het afstellen door gas is gegeven en het zaakje weer tot rust is gekomen .
Als dit het geval is . staat hij mooi synchroon afgesteld :t
GREETZ
 
Heb een nieuwe benzinekraan besteld, als die binnen is, gaan we weer knallen, eerst nog de carbs reinigen en laten afstellen, zodat hij weer loopt als een zonnetje
 
Die van mij loopt gelukkig nog als een zonnetje. Gisteren een rondje gereden, maar de windstoten zorgden ervoor dat het maar kort was helaas.
Laat het maar snel zomer worden.:)
 
Ja dat is zo, en zelfs dan kan het nog onstuimig weer zijn. Ik heb voor ik hem startte eerst mijn vlotterbakken afgetapt, en het oliepeil gecheckt omdat ik de motor nog niet zolang heb was ik bang voor de benzinekraan. Die schijnen weleens door te lopen maar dat was gelukkig niet zo. Ik moet wel binnenkort een andere achterband, want de mijne zit al bijna op de slijtindicatie. Voorband is nieuw, dus koop gewoon een nieuwe MPP2ct voor achter, maar eerst even oprijden de oude band. Kan er nog wel 2000km mee doen denk ik zo, hoop ik.
 
Mooi, dan ga ik daar maar even naar kijken dan. Eigenlijk ben ik niet zo van de pp2, maar er zit nu eenmaal een nieuwe pp2 voor.

En zomaar een plaatje omdat ik me verveel.;)

Edit, offending picture removed.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan