hoovie
Die hard MF'er
Ik zag vanmiddag een gifgroene zrx op de A44.
Iemand van hier?
Iemand van hier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Gerard, dank voor je reactie.
Mooi zadel en naar zoiets ben ik op zoek. Dat steuntje voorkomt dat je wegglijdt en natuurlijk ligt het aan mijn broek maar ik koop liever een passend en mooi zadel
Heb je de beluchting van de tank al eens gecontroleerd? Heb ik gehad, na ff goed lopen opeens vreemd doen. Tankdop open en hoorde een zucht en toen liep hij gewoon. Beluchting in tankdop bleek verstopt.De bougies vervangen, de vonken gecontroleerd, 1e geen vonk.
1 bougiekabel ingekort omdat er slechts 2 koperdraadjes aan het eind zaten, dit bleek het probleem op dat moment.
Hierna liep de motor zoals het hoort, start zonder choke en nu plots weer een (anders klinkend)probleemuitdaging.
Het luchtfilter is nog vers, '98 in de tank, accu is zgan, kraantje op reserve.
Ik neig naar nieuwe bobines en kabels, prettig om dat uit te sluiten, het is tenslotte 20 jaar oud.
Omdat er niks aan de hand is bij koud wegrijden denk ik dat de carbs het probeem niet zijn, denkfout?
Kleine 140 pk op het achterwiel...
Ik ben op zoek naar een ander zadel. Het mijne is te glad en bij het optrekken glij ik naar achteren. Niet veilig.
Heb al lopen zoeken en kom op richtprijzen uit van zo'n €250 uit. Zie zadel onder.
Wie heeft tips, bekleding, custom made zadels of goed advies?
Ik heb zelf ook een zadel van Topsellerie met gelvulling, zit prima! Dat glijden had ik ook, bij mij ligt dat aan mijn gewicht, ben niet zo zwaar namelijk.Hoi Gerard, dank voor je reactie.
Mooi zadel en naar zoiets ben ik op zoek. Dat steuntje voorkomt dat je wegglijdt en natuurlijk ligt het aan mijn broek maar ik koop liever een passend en mooi zadel
Mooie waardes!Kleine 140 pk op het achterwiel...
Lekker!! Wat heb je aan het blok gedaan?
Zzr nokkenassen,dynojet,k&n luchtfilters,andere uitlaat....zat eigenlijk...
En een 6 bak...wat je geen extraas pk tjes geeft....maar wel super schakelt....
Ik heb een Topsellerie en ben er zeer tevreden mee. Met de zit op een lange afstand dan. Ik wil hem nog steeds een keer laten herbekleden omdat ik niet fan ben van de huidige look maar ben er nog niet aan toegekomen
Dank je Coert en zoals die van jou eruit ziet heeft wel mijn voorkeur maar Topsellerie ga ik bekijken. In ieder geval kunnen er bij jou twee vrouwen tegelijk achteropIk heb zelf ook een zadel van Topsellerie met gelvulling, zit prima! Dat glijden had ik ook, bij mij ligt dat aan mijn gewicht, ben niet zo zwaar namelijk.
Ik waai d'r nog net niet af, haha.
Ik ben op zoek naar een ander zadel. Het mijne is te glad en bij het optrekken glij ik naar achteren. Niet veilig.
Heb al lopen zoeken en kom op richtprijzen uit van zo'n €250 uit. Zie zadel onder.
Wie heeft tips, bekleding, custom made zadels of goed advies?
Thnx ZRXje...ook een mooie. Vandaag mooi weer dus ga eens snuffelen. Op de Motorbeurs weinig gezien.Hoi Rolf
Kijk ook een bij Motea
Krijg je bv zo iets als de mijne
GREETZ
Nee dat weet ik....was ook een xtra hobby projectje,ach de 6 bak viel ook uit dat zzr blok...dacht hup ook er maar in...6e versnelling is dezelfde verhouding als de standaard 5e van de ZRX. Daar ga je geen verandering krijgen. Dan zou je met andere tandwielen moeten werken.
Bij 120 is het toerental van mij gelijk aan die van jouw,alleen is de hele range nu op geslitst in 6 gangen ipv 5...eigenlijk zit je nu in bochtig gebied sneller in je max koppelgebied,was het mij niet om te doen hoor.....wat ik al zei...hobby...Dat zou helemaal TOP zijn een zes-bak. Tot de 120 gaat het wel maar daarna mis ik die zesde versnelling. Mag ik vragen, want ik miet het laten doen, wat ruwweg de prijs is? Kijk uit elkaar lukt nog wel maar zelfs bij IKEA houd ik onderdelen over
Oké...misschien de moeite om dat eens na te gaan. Ik heb al een andere verhouding voortandwiel en dat rijdt al beter. Dank voor je reactie.6e versnelling is dezelfde verhouding als de standaard 5e van de ZRX. Daar ga je geen verandering krijgen. Dan zou je met andere tandwielen moeten werken.
Nee dat weet ik....was ook een xtra hobby projectje,ach de 6 bak viel ook uit dat zzr blok...dacht hup ook er maar in...
Ik snap het Jopie...voor de rondjes die ik hier maak zijn 5 er genoeg. ThnxBij 120 is het toerental van mij gelijk aan die van jouw,alleen is de hele range nu op geslitst in 6 gangen ipv 5...eigenlijk zit je nu in bochtig gebied sneller in je max koppelgebied,was het mij niet om te doen hoor.....wat ik al zei...hobby...
Prijs ?
Waarvoor?
Het extra vermogen?
Of een 6bak alleen?
Kolere....dat is nieLol, niet omdat het moet maar omdat het kan
Kreeg gister een ZZR1100 aangeboden voor 500,-. Kon er makkelijk geld op verdienen door de ZZR goodies uit te halen en de rest te verkopen, maar heb het geld niet over en ook zeker niet de ruimte. Ben flink aan het opruimen om te kunnen verhuizen dus nog meer spullen in huis schiet niet op
Kleine 140 pk op het achterwiel...
Kolere....dat is nie
t veel geld....
Volgens de air/fuel grafiek staat de motor veel te rijk . Hebben ze daar niets aan gedaan?
Kijk eens naar de A/F op dat punt. Die gaat naar 10,5. Hebben ze bij de testbank verder niets aan jouw motor gedaan, aan de carburateurs bijv.?Vind eerder die flinke dip in A/F bij 6000toeren bijzonder. Is dat een overgang van sproeiers/naald?
Klopt...staat wat aan de rijke kant...bewust...Volgens de air/fuel grafiek staat de motor veel te rijk . Hebben ze daar niets aan gedaan?