Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Gelukkig is mijn brommertje weer klaar. Nu nog laten spuiten en stickeren.

53jngo.jpg
Stond deze bij Druijff Racing een tijdje geleden?
 
Dat zegt dus niets.
Zelfs op dezelfde testbank met een jaar ertussen kan veel verschil opleveren. Maar 128 is netjes voor een oud beestje!

Ik ben 2x met een k4 750 bij Hoegee geweest, totaal stock op demper na 134.?pk, volledig uitlaatsysteem, mwr luchtfilter en geflowde kop 145pk. Maar was wel een andere k4 zonder voor meting.
Huidige 600l1 137 op dezelfde bank. Maar ga met deze nog ff bij Pajic langs, daar had de fiets (nu) van @Green Gooner 124-126pk als ik me niet vergis.
 
Dat zegt dus niets.
Zelfs op dezelfde testbank met een jaar ertussen kan veel verschil opleveren. Maar 128 is netjes voor een oud beestje!

Ik ben 2x met een k4 750 bij Hoegee geweest, totaal stock op demper na 134.?pk, volledig uitlaatsysteem, mwr luchtfilter en geflowde kop 145pk. Maar was wel een andere k4 zonder voor meting.
Huidige 600l1 137 op dezelfde bank. Maar ga met deze nog ff bij Pajic langs, daar had de fiets (nu) van @Green Gooner 124-126pk als ik me niet vergis.

Ben benieuwd! Die van Hoegee staat bekend om toch ook wat optimistischer te zijn....
 
Dat zegt dus niets.
Zelfs op dezelfde testbank met een jaar ertussen kan veel verschil opleveren. Maar 128 is netjes voor een oud beestje!

Ik ben 2x met een k4 750 bij Hoegee geweest, totaal stock op demper na 134.?pk, volledig uitlaatsysteem, mwr luchtfilter en geflowde kop 145pk. Maar was wel een andere k4 zonder voor meting.
Huidige 600l1 137 op dezelfde bank. Maar ga met deze nog ff bij Pajic langs, daar had de fiets (nu) van @Green Gooner 124-126pk als ik me niet vergis.
Welke aanpassingen heeft @Green Gooner dan?
 
Is dat zo? Vond die originele k4 namelijk best een realistische score.

En wat daar aan gedaan is weet ik zo niet meer.

is denk ik optimistischer dan bij Druijff, ik kom bij Druijff met bmc filter, compleet yoshi systeem, geflowde kop, ecu flash, inlaatkelken en carterventilatie aangepast op 139 pk met een erg fris blok en een mooie vermogenskromme met een gsxr 750 k4
 
is denk ik optimistischer dan bij Druijff, ik kom bij Druijff met bmc filter, compleet yoshi systeem, geflowde kop, ecu flash, inlaatkelken en carterventilatie aangepast op 139 pk met een erg fris blok en een mooie vermogenskromme met een gsxr 750 k4

Zelfde als de mijne maar 6pk minder. Beide mogelijk realistisch. Ligt er maar aan hoe het flowen en afstellen gedaan is én het opbouwen.
Zoveel variabelen.
 
Netjes voor een SRAD toch, ook al zeggen getallen me niet zoveel.
Banken vergelijken is ook moeilijk maar de curve ziet er netjes uit.

Ben met de racer nog niet op de bank geweest, vorige eigenaar had de PC5 laten afstellen bij (Mototech )Belgie.
Motor loopt prima en uitlaattip en killers zien er niet heel gek uit dus denk dat ik het zo laat.
Heb de 1000 L4 (straatfiets) bij Frederiks laten afstellen en loopt ook super.
Bank van Frederiks is wat optimistisch denk ik maar ben er nog elke keer met een dik tevreden gevoel weggegaan en wordt afgesteld tot het goed is.
En het is een keer dichtbij, meeste zaken, evenementen en circuits zijn altijd een eind rijden vanuit Zeeuws-Vlaanderen :')

Frederiks al diverse keren geweest met 1000K7, K8, S1000RR, GSX-S en vorig jaar met de L4.
BMW had (zoals ook in de testen) beduidend meer topvermogen dan de Suzuki. (15 pk verschil) beide met ander luchtfilter, PC5 en vol akra.
Al had ik het op het circuit niet gelijk zo door, iets eerder op het gas maakt meer verschil.
Ga je tegelijk op het gas en heb je een stuk waar je een paar versnellingen door kunt gaan dan zal de bmw wel wat meters pakken denk ik.
 
Binnenkort nog eens een foto uploaden,
Van de week spullen binnen gekregen, rem schakelset en qs zijn gemonteerd dus zit weer in de opbouwende fase :t

Spuiten gaat hem niet meer worden dit jaar denk ik, of ik moet nog goed in de vrije tijd komen te zitten, denk dat het de std racekuip wordt.
Als ik het dit jaar heel kan houden misschien volgend jaar wat optisch bijschaven :Y
 
Nog net olie verversen en een vers filter en dan is die klaar :) (om dit jaar wat dagen te rijden :))

Iemand interesse in een bazzaz Z-FI-TC voor een 1000K7 t/m 1000L6.
Tijd geleden die via ebay gekocht maar kwam met verkeerde qs kabel, heeft een tijd geduurd maar nu de kabel vervangen door de verkoper voor de goede.
Verkoper handelde in bazzaz, powercommander etc en had er een triumph qs kabel bij gedaan, kwam dus een aansluiting tekort :')

Nu dus compleet maar blijf met de PC-V en de translogic QS rijden, bazzaz mag weg voor de prijs waar ik hem voor gekocht heb, op mp is de vraagprijs iets hoger.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan