Top, opgeslagen en over een jaar ofzo nog eens proberen terug te vindenHierbij de link naar het bestand om te downloaden
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben
Dropbox - SV650s clearance check.pdf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Top, opgeslagen en over een jaar ofzo nog eens proberen terug te vindenHierbij de link naar het bestand om te downloaden
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben
Dropbox - SV650s clearance check.pdf
Ik denk dat ik ook voor vering ga. Ik zat te twijfelen tussen een sbk stuur of Goede voorvering. Denk dat ik toch voor goede vering ga. De voorvorkolie zal na 40000 km ook wel verouderd zijn
Goede vering is alles.
Ja kan je hele motor vol gooien met van alles en nog wat maar als je vering niet goed is heb je nog niets aan je motor.
Heb toen na aanschaf alles van hyperpro er onder laten zetten.
Lineaire vering op gewicht voor, instelbare schokbreker achter en zelf een stuurdemper maar dat is ook meer omdat ik wel eens een circuitdagje meepak.
Motor voelde echt heel anders aan, veel stabieler en je voelt je meer samen, als een met de motor.
Investeren in goede vering is echt de moeite waard.
Moet voor klepspeling controleren niet de radiateur er af? En moet synchroniseren eigenlijk alleen als de kleppen gesteld worden, of ook gewoon elke 24k km (of als er iets mis is)?
Ik heb het persoonlijk wel gedaan, anders is het een best gekloot. Zeker als je de nokkenassen eruit moet halen om de shims te vervangen. Geeft trouwens ook een goed excuus om je motor te voorzien van nieuwe koelvloeistof. Als je de kleppen (überhaupt hoeft te stellen) gesteld hebt moet je hem wel even synchroniseren. Als je SV wat onrustig stationair loopt is synchroniseren sws geen slecht idee.
Als je zelf geen apparaat voor hebt / kunt lenen kun je er ook eentje maken van wat slangwerk een paar flesjes en wat dikke olie. (Sowieso 2 slangdikker gebruiken dan benzineslang. Anders slurpt hij zo de olie op en heb je mooie rookwolkjes. Vraag me maar niet hoe ik erachter ben gekomen .)
156 dkm !
≥ suzuki sv 650 N - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl
Zo te zien is deze 1st gen SV650 ook het hele jaar door gebruikt.
Het tweede blok heeft in elk geval genoeg pekel gezien en de radiateur is een keer vervangen (door die van een S)
In heb een sv uit 2004 te koop met 35kw begrenzingLieve lezers, ik ben van plan om een tweede generatie SV650s te kopen en te begrenzen op A2. Nou vroeg ik mij af of iemand hier nog toevallig een 25KW CDI (2003-2006) op zolder heeft liggen. Ik kan op internet alleen CDI'tjes vinden vanaf bj. 2007
Eerste generatie is inderdaad makkelijker en goedkoper om te begrenzen, maar ik vind het uiterlijk en de injectie van de 2e gen toch wat aantrekkelijker. Afgelopen week met een Suzuki erkende dealer gesproken, die zijn bereid om het voor mij te monteren maar kunnen geen garantie leveren.Doet de dealer er niet moeilijk over het feit dat het CDI niet van hunzelf komt? Eerste generatie is veel makkelijker en goedkoper.
Ik heb het via TT motoren gedaan, kostte me iets meer dan 100 ekkies voor op kenteken.
Volgens mij heb ik die op Facebook voorbij zien komen, is die 35KW op uitdraai of ook op kenteken?In heb een sv uit 2004 te koop met 35kw begrenzing
probeer niet de 03 SV te kopen, het schijnt dat deze unieke onderdelen heeft, die ALLEEN passen op de 03.Eerste generatie is inderdaad makkelijker en goedkoper om te begrenzen, maar ik vind het uiterlijk en de injectie van de 2e gen toch wat aantrekkelijker. Afgelopen week met een Suzuki erkende dealer gesproken, die zijn bereid om het voor mij te monteren maar kunnen geen garantie leveren.
Volgens mij heb ik die op Facebook voorbij zien komen, is die 35KW op uitdraai of ook op kenteken?
Valt volgens mij wel mee hoor. Ik heb een 03 versie. De 2003 versie heeft een ander subframe. Kontje staat iets hoger.
Ik heb zo’n tuv bewijsEerste generatie is inderdaad makkelijker en goedkoper om te begrenzen, maar ik vind het uiterlijk en de injectie van de 2e gen toch wat aantrekkelijker. Afgelopen week met een Suzuki erkende dealer gesproken, die zijn bereid om het voor mij te monteren maar kunnen geen garantie leveren.
Volgens mij heb ik die op Facebook voorbij zien komen, is die 35KW op uitdraai of ook op kenteken?