Schavemaker
MF veteraan
Dat is nou en achterband past er helaas bij mij niet in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou zoals je ziet past het prima..........Dat is nou en achterband past er helaas bij mij niet in
Neem aan dat je ketting ook anders zitDaar heb ik er ook 1 van:
[~[url="http/i749.photobucket.com/albums/xx139/peet3kabo75/DSCN4573.jpg"]afbeelding~][/URL]
En inderdaad, het wiel monteren is zo moeilijk niet.
Maar de achterbrug is een ander verhaal.
Hier is het nog duo vering maar tegenwoordig mono-shock......
Ziet erg gaaf uit. Welke voorvork en achtervork heb je gebruikt?Zit tegenwoordig iets hoger........
[~[url="http/i749.photobucket.com/albums/xx139/peet3kabo75/opbouw%20nieuwe%20uitvoering%20rode%20bol/DSC_0089_zpse3473a46.jpg"]afbeelding~][/URL]
En deze is gemaakt zonder de nodige bijzondere middelen.
Alleen slijpschijf lasapparaat en meetgereedschap, dus met een beetje handigheid kan iedereen dit.....
Achterband is weer op 7000 km, Bridgestone BT 45 ík wil wel eens wat anders proberen, wie heeft er ervaring met bv Pirelli Sport Demon of met de Metzler Lasertec wat sturen betreft?nat,droog? en de slijtage??
Ziet erg gaaf uit. Welke voorvork en achtervork heb je gebruikt?
Zo te zien niet de standaard carburateurs. Waar komen die vanaf? (ik gok Suzuki GSX750F) Zijn deze beter op de K&N (lookalike?) filters af te stellen?
ruim een ton gereden met 3 setjes lasertec, zomer en winter. goede grip droog, uitstekende grip nat, aardig bochtengedrag, geen cupping, zeer goede levensduur.
Ik zag op het onovertroffen forum, of er iemand was die ervaring had met het uitdeuken van een benzinetank d.m.v. luchtdruk. Nou, die ervaring heb ik wel. Samen met Martien heb ik geprobeerd om de tank van zijn cb 750 op die manier uit te deuken. Nou op deze manier gaat het niet. Ondanks dat we de tank met spanbanden op een paar stevige stukken hout (2x3) vastgesnoerd hadden ging te tank aan de onderkant uit elkaar (breder). Dus als je tank te smal is, een oplossing maar voor uitdeuken niet. De tankbevestiging vóór paste meteen niet meer ha ha . Deuken “trekken” ze er tegenwoordig uit; bij stalen tanks zeker, dit om te voorkomen dat er hele dikke lagen plamuur gebruikt moeten worden. Hier krijg je dan weer problemen mee als je goed wilt spuiten.
Dit berichtje werd mij toegestuurd,of ik dat even op het forum wilde zetten bij deze dus
Iemand hier een interessante tip om gechromeerd buizenwerk te (laten) herstellen?
Op mijn CB250N heb ik een bagagerek staan. Eén van de bevestigingspunten is afgescheurd en een ander punt heeft niet meer veel te missen of het is ook zo ver. Dat moet natuurlijk gelast worden, maar dan is ook de chroomlaag naar de vaantjes. Dan kan ik het natuurlijk opnieuw laten chromeren, maar zijn er misschien methodes waarbij schade aan de chroomlaag minimaal is?
Morgen maar eens kijken of er weer leven in 1 van de bolletjes kan krijgen, accus bijgevuld en onder de lader gezet
Ik ben benieuwd
En Raywi ?gereden? ik gisteren 120 en vandaag 160 km wel wat "lekkage langs de toerenteller kabel aansluiting,maarja dat hoort er een beetje bij,misschien een nieuw ringetje er in
En Raywi ?gereden? ik gisteren 120 en vandaag 160 km wel wat "lekkage langs de toerenteller kabel aansluiting,maarja dat hoort er een beetje bij,misschien een nieuw ringetje er in
Yep, is een gevoelig lekplekje. Nieuw ringetje en opgelost. Maar is wel niet in 1-2-3 vervangen. Kleppendeksel eraf en je moet de nokkenaslagerschaal met de aansluiting er ook afhalen en uit elkaar nemen.
Mooie foto "voor". Die hadden we inderdaad nog niet gezien. Nog meer respect voor het eindresultaat nu, Theo Als je dat allemaal kan, zal zo'n prutsringetje vervangen ook wel klein bier zijn voor je.