Het NX650 Dominator topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die slopers vragen de hoofdprijs en dan zit er ook echt niks bij.
Benzinekraan en elk ander rubbertje of wat dan ook slopen ze er vrolijk vanaf voor de verkoop.
Beter gewoon marktplaats in de gaten houden.
32 spaken ja, dat was het ;-), heel weinig modellen hebben dat aantal spaken dus d'r keuze is helaas niet reuze.
 
Hallo,
heeft er iemand intresse in een origineel rood honda zadel-originele km teller- originele benzinetank. ik heb dat nog liggen ik hoef zeker geen hoofdprijs, en ook geen bodemprijs maar gewoon er tussen in om de stukken wat ik gepland heb om nog te kopen te bekostigen..
voor foto's stuur me gewoon een mailtje.groetjes
 
Ja die slopers vragen de hoofdprijs en dan zit er ook echt niks bij.
Benzinekraan en elk ander rubbertje of wat dan ook slopen ze er vrolijk vanaf voor de verkoop.
Beter gewoon marktplaats in de gaten houden.
32 spaken ja, dat was het ;-), heel weinig modellen hebben dat aantal spaken dus d'r keuze is helaas niet reuze.
nee eigenlijk wat je zei, een achterwiel van een Domi laten omspaken.
of een velg er in laten zetten wel goed adresje wat je gaf Zoran ! een geschikte vent.
 
Hallo,
heeft er iemand intresse in een origineel rood honda zadel-originele km teller- originele benzinetank. ik heb dat nog liggen ik hoef zeker geen hoofdprijs, en ook geen bodemprijs maar gewoon er tussen in om de stukken wat ik gepland heb om nog te kopen te bekostigen..
voor foto's stuur me gewoon een mailtje.groetjes
Wel interesse in de km teller, 20,- ?
 
Fijne kerst allen!
En nog een leuk plaatje ter inspiratie voor de verbouwers hier.
Kan natuurlijk veel mooier maar toch altijd leuk om te zien toch?
Hook+Contest+2012+-+ottonero_6895_675x900+%28109%29.jpg
 
Hmm heb een probleempje met m'n carb :(
Toen ik vanochtend had getankt en terug kwam lopen zag ik dat de benzine er onderaan net zo hard weer uit liep, via het overloop slangetje. Vervelend natuurlijk maar ik dacht dat de vlotter misschien vast zou zitten en met een paar tikken wel los zou komen, niet dus.
Net de carb eraf gehad en open gemaakt maar kon zo op het eerste gezicht niks vinden, komt wellicht doordat ik de ballen verstand van carbs heb maargoed ;)

Het enige wat me wel opviel was dat de op de foto roze omcirkelde "piston" wat stroef gaat en de geel omcirkelde "rod" niet door het stelmeganismetje geraakt wordt.
Ik heb echt geen flauw benul wat dit doet, hoe het afgesteld moet staan en of het de lekkage/overloop zou kunnen veroorzaken dus vandaar dat ik het hier maar even vraag.
Hellup ;)

img4356p.jpg
 
Hmmmf das minder, helaas heb ik ook zo min mogelijk verstand ervand dus kan je ermee niet verder helpen. Goodluck!!

Morgen alp kijken voor m'n pa ;) lekker proefscheuren! [rijden]
 
Die "rod" zet idd een kanaaltje open onderin het vlotterbakje. Wat het precies doet, geen idee. Als ik het goed hebt, wordt de rod enkel in werking gesteld bij volgas.

Anyhow, niet de oorzaak van jouw probleem :) Check de vlotter even of deze nog vrij kan bewegen en of het "puntje" wat aan het vlottermechanisme zit het toevoer kanaal helemaal afsluit (indien vlotter omhoog staat)
 
Thanks voor de tip!
Vlotter beweegt nog vrij maar ik ga idd de vlotternaald maar even proberen te checken.
 
Iemand nog een linkerzij kap liggen die onderde buddy uitsteekt zegmaar ?

deze is wel erg lelijk en teveel werk om te repareren..
 
Victorie! :)
Heb de vlotternaald niet los kunnen krijgen, echt geen idee hoe dat zou moeten zonder het spietje waar de vlotter mee bevestigd zit te slopen. Dus de boel voor zover ik erbij kon maar zo goed mogelijk schoongemaakt en geblazen en het spul lekt niet meer, top!
Nu ook meteen maar even een benzinefiltertje geplaatst.
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws Zoran ! Mikuni heeft vaker een vaste naald amerikaans model. Je kan altijd je carb altijd een keer laten ultrazonen.
 
Hmm heb een probleempje met m'n carb :(
Toen ik vanochtend had getankt en terug kwam lopen zag ik dat de benzine er onderaan net zo hard weer uit liep, via het overloop slangetje. Vervelend natuurlijk maar ik dacht dat de vlotter misschien vast zou zitten en met een paar tikken wel los zou komen, niet dus.
Net de carb eraf gehad en open gemaakt maar kon zo op het eerste gezicht niks vinden, komt wellicht doordat ik de ballen verstand van carbs heb maargoed ;)

Het enige wat me wel opviel was dat de op de foto roze omcirkelde "piston" wat stroef gaat en de geel omcirkelde "rod" niet door het stelmeganismetje geraakt wordt.
Ik heb echt geen flauw benul wat dit doet, hoe het afgesteld moet staan en of het de lekkage/overloop zou kunnen veroorzaken dus vandaar dat ik het hier maar even vraag.
Hellup ;)

[afbeelding]


Hoi mates,

net weer terug vanuit Engeland... bekaf! Ik hoop dat jullie allemaal een goede kerst hebben gehad. Jeetje, het is bijna motor weer:).

Een beetje laat maar dat is je acceleratiepomp Zoran. Misschien weet je het al ondertussen.... 'tis zover ik kan zien hetzelfde idee als mijn Keihin.

Goed dat het weer werkt :Y .

Groetjes,

Daley
 
Iemand hier wel eens aan gedacht?

XR650L uitlaat op een NX maken...

Heb je een mooi aanbod in namelijk...

Ook met powerbomb

xr650lpowerbomb012.jpg


Bron: Show your PIG
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier wel eens aan gedacht?

XR650L uitlaat op een NX maken...

Heb je een mooi aanbod in namelijk...

Ook met powerbomb

[afbeelding]

Bron: Show your PIG

Gebruik alleen het 2naar1 stuk ervan de Dommi heeft een dingetje aan de voorkant waardoor die bochten niet mooi paste, maar goed word nu stukje dit stukje dat lassen tot aan een mooie Akropovich demper. :)
 
tijd dat zoran een nieuw deel opend :Y

Is goed hoor :)
Ik kopieer dan denk ik gewoon de complete openingspost. Mocht er iemand nog niet met foto tussen staan en erbij willen of iemand een andere foto bij z'n naam willen hebben...
Pm-en maarrrr!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan