Recente inhoud door zwerver-in-law

  1. zwerver-in-law

    Krauser kofferset

    Goedemorgen Heb je deze kofferset nog of heb je hem inmiddels verkocht? Anders moet ik verder zoeken. Ik zoek zo'n kofferset voor mijn solo motor:) Groet Arnold
  2. zwerver-in-law

    VX800 (1995) en VX800 (1996) met Squire zijspan

    VX800 (1995) en VX800 (1996) met Squire zijspan
  3. zwerver-in-law

    VX800 rijders

    Ook ik rij nog steeds VX. 2 zelfs:):Y. Ik vraag mij echter al een tijdje af of je de luchtslang tussen de luchtfilterboxen weg kan laten, want ik snap niet wat die slang voor nut heeft. De Intruder, die hetzelfde blok heeft, heeft die slang niet voorzover ik weet. Verder heeft mijn solo last...
  4. zwerver-in-law

    Zelf zijspanruit maken.😊

    Heb ik nog niet geprobeerd. Een hoek maken lukt nog wel, maar een bolling is lastig:$
  5. zwerver-in-law

    Zelf zijspanruit maken.😊

    De ruit van mijn Squire SP1 zijspan was aan vervanging toe. Na lang zoeken en niets kunnen vinden hebben wij er zelf maar één gemaakt. Onbekend met het materiaal heb ik eerst internet afgezocht voor tips en tricks. Op internet werd alleen uitleg gegeven aan de hand van professioneel gereedschap...
  6. zwerver-in-law

    Intruder topic (deeltje II)

    Dank je wel*D
  7. zwerver-in-law

    Intruder topic (deeltje II)

    How too's zijn altijd welkom😃.
  8. zwerver-in-law

    Intruder topic (deeltje II)

    Hallo, Ik rij een VX800 en heb een vraag over kleppen stellen. Aangezien het motorblok van de VX gebaseerd is op die van de Intruder stel ik mijn vraag hier:). Kleppen moeten gesteld worden op de compressieslag, maar hoe kan ik zien welke de compressieslag is. Kan iemand mij dat uitleggen...
  9. zwerver-in-law

    VX800 rijders

    Hallo, Ik heb een vraag over kleppen stellen. De kleppen moeten gesteld worden op de compressieslag. Kan iemand mij uitleggen hoe ik kan zien dat ik op de juiste slag mijn kleppen stel. Ik twijfel namelijk of ik mijn kleppen wel op de juiste slag gesteld heb. Alvast bedankt.
  10. zwerver-in-law

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Hallo, Mijn dochter heeft een GS500, die haar al een aantal keren langs de kant van de weg heeft laten staan. Mijn dochter heeft daardoor haar vertrouwen in die motor verloren. Het motortje loopt lekker, maar als hij dan net lekker warm is, stopt hij er plotseling mee. Vervolgens krijg je hem...
  11. zwerver-in-law

    VX800 rijders

    Mogguh! Mijn zijspannetje heeft weer een kloppend hart. In één keer starten en geen lekkages*D. Ik hoor alleen heel duidelijk de kleppen. Ik heb wasrschijnlijk de kleppen te ruim gesteld of ik kan het oplossen met synchroniseren van de carburatuurs🤔. In ieder geval ga ik eerst mijn achterrempomp...
  12. zwerver-in-law

    VX800 rijders

    Hoi hoi De vlotternaalden waren al nieuw en de benzinekraan ook. Ik had ze vorig jaar al vervangen. Het blok verbruikte olie, want hij had nergens lekkages. En dat had ik niet in de gaten|(. Er zijn meerdere VX blokken in de soep gedraaid door te weinig olie, daarom vond ik deze uitleg heel...
  13. zwerver-in-law

    VX800 rijders

    Blokwissel is idd goed te doen. Is alleen een hoop werk. Morgen wil ik de carburateurs monteren en dan starten. Ben benieuwd of het in één keer goed is of dat ik er nog meer werk aan heb:)
  14. zwerver-in-law

    VX800 rijders

    Hoi hoi, Een tijdje terug hoorde ik een knal onder mijn kont en stond ik vervolgens stil met mijn zijspan;(. Achteraf bleek er een gat in het motorblok te zitten. Na wat internetonderzoek blijkt, dat er één olieleiding naar de voorste cilinder loopt. Deze olieleiding schijnt nogal hoog te...
  15. zwerver-in-law

    Kawasaki GTR 1000 - Deel 4

    ik heb met pijn in het hart mijn GTR verkocht. Gelukkig heb ik hem aan een liefhebber kunnen verkopen. Het motorblok ga ik binnenkort weg brengen. Groetjes Arnold
Terug
Bovenaan Onderaan