Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Martin54
De huidige standaard van 2,5 voor en 2,9 bar achter.
En aandacht blijven besteden aan de bandenspanning. Ze kunnen namelijk relatief snel gaan cuppen.
Gok dat de topic starter al heel veel info uit de antwoorden heeft gehaald.
Je vraagstelling doet mij vermoeden dat je weet dat dit wel het motormerk is waar het meest mee wordt gekl…
En uit je vraag volgt ook nog dat je niet in die valkuil terecht wil komen.
Denk dat het wel gaat goed...
Je krijgt bij de ‘M’ geen hamburger, maar een stuk metaal om in te gaan zitten.
Maar of dit nu het beginnen eind van de lijn is weet ik niet. Weet wel dat het niet ver meer lopen is naar ‘zout water’ 😉
XS750
Je rijdt dan een oldtimer, want gemiddeld zijn deze de 40 jaar gepasseerd. Dus het is/zal een motor zijn die meer liefde (onderhoud) nodig heeft dan eentje uit 2022 (om maar eens wat te zeggen).
Het zijn carburateur fietsen. Dus gevoelig voor het soort benzine (lees Euro95 moet je...
Zo even het bewijs dat het de kabel was die stuk was.
Maar wat een berg werk om de bevestiging op het blok los te krijgen. Kuip eraf, valbeugels eraf, claxons los, beugels van de kuip verwijderen, radiateur leeg laten lopen, deze losgehaald en kon opzij geschoven worden. Waardoor uiteindelijk...
Klopt. Ik lees al een hele tijd mee.
En op een positieve manier een soort van jaloers (weet of het kan, maar lijkt mij geweldig om zoiets te doen). Echter de kans dat het gebeurd is niet groot.
En dan is het gewoon heel gaaf om z’n compleet reisverslag te lezen.
Dus hierbij dank 🙏 ervoor