Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Meestal zal een MT10 vergeleken worden met een Speed triple maar mijn voorkeur zou de Street Triple hebben door het lagere gewicht en de kortere gearing.
bedankt voor het meedenken, gelukkig was alleen het uiteinde afgebroken van het rempedaal(en rubber) en deze is los te krijgen voor 40 euro inclusief verzendkosten dus die heb ik maar nieuw besteld. Topkuip en remhendel ook zojuist geregeld, blijft eigenlijk alleen nog rechter zijkuip over.
Ik ben vandaag zo handig geweest om mijn 749 gen 1 van de bok te laten vallen. Nu heb ik de volgende onderdelen nodig: remhendel, rempedaal, topkuip, rechterzijpaneel, koppelingsdeksel. Betreft een rood exemplaar. Iemand wat liggen?
Dat lijkt een leuke prijs, 1 keer dezelfde fout gemaakt. Voor je een motor in die staat enigzins acceptabel weer aan de praat hebt en onderhoud hebt gegeven, plus een set kuipen en alle andere kleine dingen ben je bijna nog een keer dat bedrag kwijt. En dan heb je een ducati 900 ss met 65000 km...
Origineel Nederlandse fiets van november 2005. Beetje onderzoek op internet leert dat er in die periode wel meer gerommeld is met achterbruggen af fabriek maar ook bij de dealers omgebouwd om oude voorraad kwijt te raken.
Vandaag in een opwelling deze mooie bella gekocht. Ik was opzoek naar een uitvoering met de dikke achterbrug en dat is gelukt.
Het is een 2005, dus eigenlijk zou die een rood frame moeten hebben en een andere kuip.
Iemand enig idee hoe dat zit, zag laatst een 749 bij obsession engineering in...
I.v.m. aanschaf van een ander motorpak verkoop ik mijn huidige pak. Was toendertijd het duurste pak verkrijgbaar van ixs.
Geschikt voor +/- 1.90 - 2.00 meter, gewicht +/- 90 - 100 kg.
Is nog in zeer nette staat(nooit meegevallen), alle bescherming en dergelijke zit er in en recent nog ingevet...