Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag voor het eerst sinds vorige zomer de SP uit haar sluimerde bestaan gewekt. Zonder enig tegenstribbelen ontwaakte ze meteen met, de voor haar kenmerkende, diep donkere dikke klappen en het gezang van de gearing.
Blijft toch een heerlijke machine 💪🔥
Het was een GTS50, en net als met veel SP's ging ook hier de zaag in het achterspatbord. Grote stuur werd vervangen voor een 'race' stuur, 50cc 17mm carburateur, uitlaat etc. Mooie tijd
Vandaag de SP weer een klein beetje verder in oorspronkelijke staat gebracht met het monteren van de OEM richtingaanwijzers. Mss niet de mooiste look maar wil de SP weer helemaal origineel hebben. Nu nog een originele kuipruit monteren en de hugger verwijderen( alleen als ik die verwijder zie je...
Had het artikel ook al gelezen, zat een Honda bijlage bij de Moto73.
Niet een geheel onafhankelijk stukje natuurlijk, maar toch altijd leuk om te lezen dat de SP1 als een van meest uitzonderlijke motoren is door Honda geproduceerd:Y en daar zijn we het natuurlijk wel mee eens