Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb er nu een open/dicht kraan opzitten ivm bovenstaande ervaring.
Deze zit op een adapterplaat M10x1,25:
Bedankt voor de tips ik zal eens zoeken. Wordt vervolgd...........
Maar goed, deze heeft dus geen reservestand en sluit niet goed af, lekt niet uitwendig.
Dus eerst de benzine maar eens...
Liever niet. Want als het membraan een klein lekje heeft zuig zuiger 2 zoveel brandstof aan dat het niet ontsteekt en je krijgt benzine in het carter. Als je dan de kraan loshaalt lekt ie niet eens uit de vacuüm aansluiting vandaan. Was met GS 650 eens lang geleden. Maar met wat ik er nu op heb...
De Yoshi maakte wel erg veel herrie. Dus daar heb ik na het eerste ritje maar een soort van dB killer ingezet. Dat scheelt enorm.
Het voorwiel is van een GSX 750 F in een Honda CBR 900 RR voorvork. Dit zal er al in, ik heb het alleen afgemaakt. Remmen goed gecentreerd op de schijf en zo. Er zit...
Waar lekt het kleppendeksel dan?
Olielekkage maar aan één kant, rechts bij de inlaatnokkenas. Ik denk idd zoals je al aangaf uit het rubber bij de nokkenasboring. Toch te weinig vloeibare meuk gebruikt. Maar ook iets verder naar voren richting bougie lijkt de klepdekselpakking niet helemaal...
De panzergraue Kat schakelde niet echt lekker.
Het is duidelijk dat de stand van het bedieningsarmpje niet goed is, dat moet ca 90 graden zijn imho.
Het was zo:
Dat wilde ik dus aanpassen. Maar waar vind je zoiets? Er zitten aangepaste voetsteunsets op, ik denk van een GSX 1100.
Gelukkig had...