Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij het uurloon wat een garage rekent zit ook de afschrijving van de apparatuur, (huur) pand, verzekeringen etc in en dat lijken de meeste mensen te vergeten.
Het daadwerkelijke loon van de monteur is maar een klein deel van het uurloon wat je betaald.
Een kleine garage zonder dure apparatuur...
Omdat het niet mag.
Daarnaast valt het buiten het verwachtingspatroon en krijg je dus een gevaarlijke situatie.
Ik maak die fout ook wel eens, dan rijdt je door en keert verderop.
Probleem is dat iedereen maar gehaast is tegenwoordig, goh ik maak een fout en prak mijn auto er maar...
In de auto had ik hem er zeker niet voorgeladen.
Met de motor ligt het aan de situatie, claxon, remmen zodat ik er niet onder kom en verderop waarschijnlijk een gesprekje met de bestuurder met vooral de vraag waar ben je mee bezig.
Het probleem is dat als je het allemaal laat gebeuren doet...
Heb net het boekje weer even gepakt en zat met mijn eerder geplaatste post goed.
Eenmaal in je baan voorgesorteerd mag je niet wisselen van rijstrook bij blokmarkeringen.
Indien het nog rijd mag je wel van doorgaand naar afslaande rijstrook wisselen al is dat meer van toepassing op snelwegen...
Die Mercedes moet voorrang verlenen, jammer voor hem/haar.
Verkeer op de doorgaande weg heeft voorrang bij de blokmarkeringen.
Staat me zelfs iets bij dat je op dat punt al zo ver bent dat je toch af moet slaan en het verboden is van rijstrook te wisselen.
Even een update:
Nog een keer gaan kijken, starten, lopen, hoop kabaal, blok vast. |(
Geen idee wat er aan mankeerde maar ben blij dat ik twijfels had :+
Rolletje 0.8 werkt voor jou werkzaamheden prima.
Reduceer voor het type fles wat je wil gaan gebruiken.
Bestel gelijk een stuk of 20 contact tips.
Er is ook een andere aandrijfrol beschikbaar en ik kan je adviseren deze gelijk mee te bestellen voor het geval ze toevallig een keer uit de...
Precies de reden waarom ik er zelf een heb staan.
Heb hem nog niet in de thermische beveiliging gekregen en toch stevig doorgebakken })
Ook de metalen draad aandrijving is super, bij de meeste budget/Chinese machines is dat van kunstof.
Doet wat laskwaliteit betreft niet onder voor de echte...
Mijn ervaring met uitlaatspruitstukken op auto's is dat bouten afbreken in de kop.
Dan komt de ellende van boren, linkse tap, werkt vaak slecht dus opboren en er een helicoil indraaien.
Tapeinden kun je tenminste preventief de moeren splijten ipv losdraaien om zo van het gelazer af te zijn...
Persoonlijk zou ik nooit geen vast slangenpakket meer willen.
Heb ooit een soortgelijk apparaat gehad maar altijd ruzie met het vaste slangen pakket.
Daarnaast heb je tevens de optie om een kort of lang pakket te monteren, een voor aan de werkbank en een voor grotere dingen waarbij je meer...