Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik dacht dat die dingen maar 70 km/u gingen?
Hoe is het bereik als je veel op topsnelheid rijdt? Ik woon ongeveer dezelfde afstand maar ben bang dat op topsnelheid en koud weer de range net te klein is, en opladen op werk gaat niet altijd.
Hoe is de betrouwbaarheid verder?
Ik denk dat er niet zoveel aan de hand is. Op bedrijfstemperatuur rond de 100 graden is volgens mij helemaal zo gek niet, vooral niet als er weinig rijwind is.
Het verschilt per merk/model maar ergens rond de 106 graden dacht ik, hoort de ventilator aan te slaan. Doet deze het wel?
Verzenden heeft niet direct de voorkeur gezien de lengte en het vinden van een geschikte doos.
Er is iemand voor je die ook interesse heeft. Mocht dit niet doorgaan dan zal ik eens kijken wat ik kan vinden van een doos.
Je moet bij het SBK stuur aan elke zijde een gaatje boren aan de onderzijde. Je knipperlicht bediening en je gashandel hebben beide een nokje dat vervolgens in die gaatjes valt zodat deze niet kunnen draaien (wel zo handig als je gas geeft of je choke wilt gebruiken. Aan de uiteinde heb je...
Net met het opruimen van de schuur tegen gekomen. Twee flessen blauwe koelvloeistof. Eentje is nog niet open geweest, de andere zit nog 0,75 L in.
Weggooien is zonde dus gratis af te halen in Berkel-Enschot
Heb je een foto van de voorband en dan van bovenaf genomen dat je het profiel van de voorzijde kunt zien. Cupping is ook een verschijnsel wat kan voorkomen.
Op het voorbeeld is het wel heel duidelijk te zien.
Maar waarom verdwijnt het dan wanneer de banden worden vervangen/uitgelijnd? Zo was het hij mij namelijk, tot twee keer toe. Beide keren toen de banden aan vervanging toe waren.
En waarom werd het erger bij een zware topkoffer of passagier?