Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je geeft zelf antwoord, als de sensor niet wordt geactiveerd helpt een stukje aluminium ook niet. Opnieuw inleren bij de dealer zou moeten helpen. Je hebt het ook op race schakelen (dus 1 omhoog 5 naar beneden?) gezet? Gok dat de motor dit niet goed herkent en dat inleren de enige optie is.
Ai das balen! Nieuwe banden hebben tegenwoordig veel minder een glad laagje dan vroeger (toen gleed je over droog asfalt soms al weg). Misschien toch te natte klinkers in combinatie met te vroeg op het gas? Ik heb zelf een keer gehad dat de bandenboer de band had gemonteerd, maar de banden te...
Extreme uitvoering, ik zou bijna naar de Yamaha dealer rennen maar ik mis toch het gebrek aan offroad paden in mijn omgeving. Het liefste zou ik de motor uit de schuur pakken, 's avonds een uurtje offroad knallen en voldaan op bed gaan.
Moderne auto's hebben een klopsensor en nieuwere modellen kunnen hun timing aanpassen dus dan kan die idd iets krachtiger/zuiniger zijn. Vind het verschil van 30cent per liter te hoog om nu te zeggen dat ik meer dan 30cent zou besparen op 98 in mn auto. In de hobby auto (AMG V8) mag ik alleen...
Ik merk geen verschil tussen E10 of E5 (Duitsland tank ik wel altijd E5 want daar is het goedkoop). Motor heeft geen klopsensor dus de timing zal die ook niet automatisch aanpassen.
Wat vinden jullie van het gas respons van de 21+ modellen? Ik rij in sport maar als ik stationair gas geef dan vallen de toeren terug tot +-1600 toeren en vanaf daar zakt het een stuk langzamer terug naar stationair. Bij mijn superduke was het een stuk directer.
Die gaat aan als je banden spanning in 1x een te grote sprong maakt naar beneden. Probeer er eerst eens wat lucht in te doen. 2.7 achter 2.5 voor als ze koud zijn is een beetje de norm voor normaal straat gebruik. Bandenspanningssensoren was volgens mij niet standaard dus een achteraf geplaatste...
Bij een wheelie cursus leer je het voorwiel omhoog te doen met behulp van de koppeling, dan gaat die keihard door de wheelie control een om vervolgens neer te klappen.