Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ook niet geheel onbelangrijk voor de levensduur en grip level van je banden zijn de Heat cycles.
Maar als je maar 3 dagen rijdt in het seizoen moet dat verder geen probleem zijn :)
Mijn klauwen hebben ook 4 kleine blokjes, maar dit heb ik nog nooit gehad.
Zowel SBS Dual Sinter, als SBS Dual Carbon slijten gewoon normaal. ook in natte omstandigheden.
als je net begint kun je prima op supercorsa's of iets soort gelijks rijden. dan als je slicks wilt proberen kun je eerst beginnen met de Metzler TD Slicks, om daarna als het tempo er is over te gaan op volledig slicks.
te vroeg over gaan op slicks is niet handig. die hou je nooit warm met een...
klinkt inderdaad alsof er ergens een stekkertje is losgetrokken met monteren van de kuipen.
Alles er weer even af halen en alles nalopen. check ook of de stekker achterin de dashboard nog goed aangedrukt is.
heb op 7 oktober in de 2takt sessies 1 sessie op de RS250 van mijn broer mogen rijden.
Fiets is een standaard straat fiets met racekuipen erop.
Nooit eerder op een 2takt gereden, dus was een leuke ervaring!
Vering was niet naar mijn gewicht, dus beetje slapjes, maar dat mocht de pret verder...
Kalender valt inderdaad tegen zo.
Ga toch nog een heel seizoen supersport 600 rijden, en dan in Augustus kijken voor een leuke 3 daagse vrij rijden op een baan in het buitenland.
Uiteindelijk ga je als je niet gaat racen, toch ook weer vrij rijden boeken op Assen. en dat zit bijna allemaal...
mooi kleurtje zo!
Zou daar toch even een nieuwe in steken.
ik heb er altijd een paar bij me, dus mocht je er 1 willen moet je de 18e ff aan m'n mouw trekken ;)
Ik heb er 1 liggen van een 2004 rsv1000. Alleen buiten kabel is beschadigd, maar hij doet het wel gewoon.
Misschien een optie als die van de sloop motor niet doorgaat.
even nakijken of je onderaan de vork ook nog kan stellen. (meestal rebound)
Blauw is altijd compressie, en Rood Rebound.
Maar het kan inderdaad zijn dat links compressie is, en rechts rebound. lijkt mij logisch als hij onderaan geen stel mogelijkheid heeft.