Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad, die indruk kreeg ik ook van online even rond te kijken...
Het probleem is vooral dat hij niet meer in de sluiting achteraan klikt, zadel staat precies net een tikkeltje meer naar achter. Ik vermoed niet dat ik afstelmogelijkheden heb op het slot daar, maar kan het wel eens demonteren...
Hey allen!
Ik ben al een aantal jaar eigenaar van een KTM 990 SM-T, maar de laatste 1,5 jaar heeft die vooral stilgestaan buiten een handvol ritjes door renovaties en geboortes van m'n zonen. Hij stond deze winter in m'n (niet verwarmd) tuinhuis met het zadel eraf en aan de druppellader. Nu...
Iemand hier die ervaring heeft waar de "rollover sensor" (of tip-over, hoe je'm ook wil noemen) juist zit op een Duke 4 en hoe makkelijk je er aan geraakt? Wil namenlijk een kameraad van me helpen wiens dashboard een error geeft over de rollover sensor error. Weet dat het normaal gewoon...
Rij veelminder tegenwoordig en vooral korte afstanden. Heb me in de plaats een KTM 690 SM-R gekocht :) Zo goed als evenveel cc's en pk's, maar een helemaal andere motor om mee te rijden!
Mijn SV staat te koop moest iemand interesse hebben: Zwarte '06 met veel mooie mods op vlak van ophanging en remmen: Wilbers schokdemper en voorveren, gold valve emulators, GSXR rempomp, stalen remleidingen, zo goed als nieuwe Pilot Power 3's, en wel nog wat kleine dingen. Rijdt enorm veel...
Ik heb mogelijk wel interesse in het dekseltje van het geerdschapscompartiment van een van de drie en de infills waar de passagiershendel normaal zit van de '06. Zou je mij de kleur (naam of code) van de '06 kunnen te weten komen? Ik heb de indruk dat het hetzelfde is als de mijne maar wil toch...
Dankzij Daan72 kan ik terug aan de opbouw van m'n SV beginnen *O*
Als iemand nog interesse heeft in standaard binnenwerk voor de voorpoten, mag je altijd iets laten weten.
Nee, op m'n vorige motor reed ik met progressieve veren maar ik vind (goede) lineaire een pak aangenamer rijden. Progressieve veren gaan van zacht naar harde veersterkte, om zo te proberen zowel comfortabele als sterke veerweg te combineren. Naar mijn ervaring ga je gewoon direct door het zachte...
Gaat me veel te veel kosten voor de upgrade nog. Mijn wiel is nog recht, net als m'n kroonplaten. Daarnaast zit ik al met lineaire veren op m'n gewicht, racetech emulators, goede olie in m'n voorvork waardoor die al veel beter werkt dan stock en zelfs mogelijk beter dan een GSX-R die slecht...
Ik ben de voorbije 2 weken met m'n SV doorheen Europa gereden. Belgie, Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk, Italie, Frankrijk, Zwitserland gedaan. Jammer genoeg gisteren achterop een auto gereden op weg terug naar huis :(
Schade valt al bij al wel mee maar ik mag op zoek naar een nieuwe voorvork...
Vandeweekend al deze spullen gestoken!
GSX-R radiale rempomp, nieuwe rubbers voor in de klauwen en nieuwe leidingen & vloeistof nadat ik nog altijd vond dat de standaard SV remmen niet waren wat ik wou. Ook een R6 gashendel gestoken met een kortere slag, nog niet mee gereden maar in m'n...
Hmm, ik ben aan het denken om een andere rempomp te steken gezien ik voor weinig geld een GSXR pomp kan overnemen van een kennis. Jammer genoeg moet ik hier wel andere remleidingen voor steken en m'n stalen remleidingen zitten er nog maar een goede 4-5 maand op. Iemand interesse om ze over te...
S en N hebben dezelfde veer :)
Zorg wel dat de WP ongeveer de juiste veer erop heeft zitten, anders is het toch weer wat kosten om hem goed te laten werken. Ik zou zeker de WP kiezen als hij ongeveer juist staat voor jou, probleem bij de originele achterdemper is ook grotendeels de belabberde...