Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja dat lostrillen was wel een dingetje, maar sturen doen ze gewoon heel goed, heb je toch niet genoeg je best gedaan. :]
Mij is iedergeval niemand voorbij gekomen, maar dat kan ook komen door de onderdelen die eraf vlogen. ;) Laverda heeft niet voor niets vele wedstrijden gewonnen.
De...
Ja, zoals ik al vermelde, als er iets niet verder gewijzigd is.
Een standaard RG500 word als je volgas geeft licht aan de voorkant en is dan bijna niet meer te houden door het slingeren
van het stuur.
Lijkt mij voor een RG500 geen goed plan, die dingen zijn van zichzelf al super zenuwachtig.
Tenzij je alles gaat aanpassen.
Voor de 250 zou je het beste eerst kunnen kijken hoe hij standaard rijd voordat je er een zenuwachtig sturend apparaat van maakt.
Je wil geen tankslapper krijgen. Geometrie...
Waar je ook mee uit moet kijken als je voor ook lager zet dat je genoeg grondspeling overhoud.
En niet bij de eerste bocht iets aan de grond rijd. Zoals bv de kuip.
Lager is langere wielbasis dus minder makkelijk de bocht om, wel stabieler rechtuit.
Waar je wel voor uit moet kijken is dat je genoeg ruimte in het spatbord overhoud.
Welnee, je moet er subtiel mee omgaan dan is er prima mee te rijden.
In principe is iedere motor levensgevaarlijk als men niet kan rijden of zichzelf niet kan beheersen. ;)
Tja, ik heb er 1 gehad toen ze nog betaalbaar waren, tegenwoordig doen ze bijna het dubbele.
Enigste nadeel vond ik de koppeling, die gaat erg zwaar, al is daar wel een modificatie voor.
Word misschien eens tijd dan.;) Eenmaal op een 750 rijden en je bent verkocht.
Het remt en stuurt veel beter dan elke Japanner uit de zelfde tijd, en ook nog uit veel later.
:]
Je heb een aansluiting voor de benzineslang en een voor het vacuüm aan de achterzijde, de 3e is ontluchting
voor het vacuüm membraan.
De lange slag zal wel voor de afwatering zijn van de benzinetank.