Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat het dat is hoor.
In de bochten kan de TT het gevoel krijgen dat hij gedraaid wordt en dan wil het scherm draaien, maar dan onmiddellijk weer terug naar de oude positie. Dan krijg je dat zwart geflits.
Ik heb de Pilot Road 4 eens gehad op mijn vorige motor. In het begin moest ik wat wennen aan de overgang van recht rijden naar kantelen naar een bocht. Maar qua grip wel heel tevreden van, net als het aantal km dat ik eruit kon halen.
Dat zou bij de 6 nog beter moeten zijn.
Ik heb het nieuwe model Yamaha XSR 900.
De orginele S22 banden zijn stilaan aan vervanging toe (heb er nu 4700km op zitten).
Is de Pilot Road 6 een goede band ter vervanging?
Ik heb een sportieve rijstijl, maar het is niet dat ik de motor helemaal plat leg in de bochten.
Ik organiseer jaarlijks een motorrit (www.motorritkanne.be 06/08, sluikreclame), soms gaan we door België/Duitsland/Nederland.
Elk jaar hebben we wel iemand die de route niet kan inladen: ofwel iemand met oudere versie TomTom (Rider 40 bijvoorbeeld), waarop ze dan enkel BENELUX hebben (probleem...
S22 is zeker wat er standaard onder ligt he?
Hoeveel km heb je uit voor en achter gehaald?
Ik zit nu aan 3000km en heb eigenlijk nog niet naar het profiel gekeken wat de status is.
Mijn vriendgroep zweert bij de Pilot Roads, daar haal je redelijk wat km uit en leuke band qua rijgedrag.
Ik heb ze alle 3 gehad.
En het verschil tussen de XSR700 en de XSR900 (oud model) vond ik toch wel enorm.
De huidige XSR900 (2022) scheelt natuurlijk qua motor niet zoveel met het oude model, maar is in alle andere opzichten zoveel meer motor.
Er staat bij allemaal "HOMOLOGATED FOR NON-EU MARKETS".
Waarom zou deze wel toegelaten zijn in NL/BE en bijvoorbeeld niet in Spanje/Duitsland/...zoals ze aangeven?