Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We hebben een leuke en gezellige dag gehad Tarwe!
Met voor mij nog een kleine verbetering van mijn PR!
Maar ook even door de grindbak gecrossd in de 2e race.. Mandeveen was nog erg nat en ik kwam er wat te hard in naar mijn idee.. dus maar even een stukje terreinrijden gedaan en verderop weer...
Het TRX-je is ook best lekker op natte baan, dan is het verschil met een R1 ook wat kleiner... Maar droog weer en niet teveel wind is toch wel fijner!
TRX900 nr 2 zijn we nu aan het opbouwen, dan kunnen Mariska en ik elk op eentje rijden.
tot maandag!
Groet,
Pieter
Laser is gewoon leverbaar, maar inderdaad ze zijn niet altijd even goed bereikbaar..
Het originele Laser Exhausts in Heinenoord is inderdaad failliet gegaan, maar de voormalig bedrijfsleider heeft een doorstart gemaakt.
De huidige vestiging is in Oude Tonge.
Ik heb daar nu een aantal...
Dit ligt aan de afstelling en/of werking van de carburateurs.
Het juist afstellen van de eerste en tweede trap komt erg precies.
Ik heb dat hier meerdere malen gedaan het is even een klusje, maar ook een SZR kan goed en behoorlijk soepel rijden.
Je kan nu vast ook niet 80km/h in de 5e...
Nee, ik snap ook niet dat iemand het accepteerd dat zijn motor na een onderhoudsbeurt niet lekker meer loopt.. wat hoger in toeren ging hij echt inhouden.
we dachten eerst aan defecte injectors.
maar dit is wel een erg domme fout.. daar denk je normaal niet eens aan.
een tandje fout komt wel...
Ik had laatst een TDM900 ingekocht, okee hoge km stand, maar hij liep niet lekker..
inhouden en te weinig trekkracht..
Onze monteur Thomas is ermee aan de slag gegaan, toch ook maar even de klepspeling controleren. Blijkt de inlaatnokkenas 3 tandjes fout te staan... tja, dan loopt het nooit...
heb je de vacuum-benzinepomp ook gecontroleerd op werking en lekkage?
als het membraan lek is, zuigt hij via het vacuumslangetje rechtstreeks benzine in de inlaat.
Wat ook kan is dat bijvoorbeeld het O-ringetje om de hoofdsproeier lek is.
dan loopt er benzine om de sproeier heen. Maar dan...