Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Welkom bij hèt zandhappers- en modderflosserstopic.
Nummertje 11!!
Waar het allemaal mee begon: DEEL 1
DEEL 2
Numero Très
IV
Deeltje Fünf
Deel 6
Part 7
Deel 8
Deeltje 9
Waaraan dient je motor te voldoen om deel te mogen nemen aan de Off The Road (OTR) ritten?
Officieel...
Dat is wel wat voor mij! Fijn dat je aan me denkt! Die recluse, wat is er dat voor één?
De krukassen van bmw zijn iets anders helaas. Andere spiebaan... Als de drijfstang hetzelfde is zou je die over kunnen persen... Ik heb inmiddels een gebruikt fris blok gekocht en ik ben bang dat ik de...
Swm is idd gewoon te krijgen. Dat zijn de 450/510 blokken en de doorontwikkeling van de 310. Echter heb ik die swm eens goed aangekeken en iedereen kan zeggen wattie wil, maar das geen husqy. Er zit wel degelijk verschil in materiaal en dan durf ik er wel vanuit te gaan dat de swm's niet over...
Klopt helemaal Niek, echter schets je zelf de gevolgen al. Buiten het feit dat er maar weinig zijn die er stappen voor ondernemen is ktm het gewoon niet van plan. Ze hebben onlangs de prijzen al praktisch verdubbeld en dat doen ze dan gewoon nog een keer. Hoe dan ook, we worden genaaid. Gelukkig...
Yep, de 449 is mijn sumo. Is de enige optie waar je plezier hebt van zo'n 511/449; is een slechte fiets voor in het zand ;)
@ Skis Kid: Die jongens ken ik, maar die kunnen ook niet echt iets voor me betekenen.
Ik zeg al: wat mij betreft los ik het wel op. Desnoods slijp ik de krukas en...
Ik kom net van de dealer af... de 449 heeft het na 5 jaar circuitgebruik begeven. Heel netjes natuurlijk, maar nu reist er een ander probleem. KTM heeft even besloten om de onderdelen van de 449 niet meer te leveren. Een (plc gecoate) krukas bijvoorbeeld is niet meer leverbaar, ondanks dat ze...
Ik heb mijn 2010 vorig jaar voor 3500 verkocht. Was scherp, maar als je dat kun krijgen voor een 07, opgeleukt of niet, is dat geen gekke prijs hoor. Maar het staat een ieder vrij te vragen wat hij wil.
Voor jouw vraagprijs koop je wel een nieuwe swm smr500 zonder kenteken....
Even kijken naar de potmeter op je gasklephuis. Die geven weleens vaker storing en dat kan al komen door vervuiling, maar ook door slijtage van de banen...
Je kunt idd de weestandwaarden meten (of de uitgaande spanning). Draai je aan het gas en veranderd er niets, dan weet je waar je het zoeken...
Die koppelingsschakelaar verbind ik altijd direct door bij de stekker bij stuur/balhoofd. Is een storingsgevoelig ding. Heb je zelfs speciale (waterdichte) stekkertjes voor. Doe je het met een eigengemaakte oplossing zorg er dan voor dat het waterdicht is (bijv. mbv. vulkaniserende tape) en zorg...
Als je op de moeren van het startrelais geen spanning meet is of de kabel naar de accu onderbroken of je accu dood...
Die kabel heeft best wat te lijden door t trillen van de accu en bewegen van relais. Ook overlijden de startrelais weleens. Als je het functioneren van je startknop meet op de...
Koud meten heb je zo weinig aan... Of je moet die specifieke waardes weten. De diameter van de zuiger is bovenaan kleiner dan onderaan. Dit omdat het bovenste deel warmer wordt dan het onderste deel van de zuiger en dus meer uitzet. Wanneer een motor koud is heb je dus meer zuigerspeling wat...