Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou op zoek gaan naar een donor blok.
Is het niet zo dat het big end is los gekomen, en deze ter hoogte van het startmotor 'annamaria koekoek' is gaan spelen en de startmotor een zetje heeft gegeven. De startmotor lijkt me iig niet de oorzaak.
yup, zelf gedaan.
rain en road mode zijn nog steeds soepel. praktisch rij ik 90% van de tijd in road, de rest in sport.
Zelf ook de SAI verwijderd en nu stukje bij beetje de A/F verhouding rijker aan het zetten. Na elke verandering even langs de lokale dyno.
Doel is 13,5. Denk nog 1x...
Dat gaf bij mij het grootste verschil. De speed is behoorlijk geknepen in de ride by wire.
Ik rij nu doorgaans in road. Bij serieus pushen gaat ie pas in sport. sport is nu eigenlijk meer hooligan mode. Weinig gepolijst meer :9
Het vizier klikt. Ik heb nog even gekeken, en met redelijke kracht aan het bovenkant van het vizier met 2 handen naar beneden krijgt ik het vizier sluitend. Maar als ik het dan weer open en dicht doe heeft ie weer een kier. B|
Na mn lekke HJC te hebben gedumpt, eens een keer een knappe helm gekocht. Je raad het al... Lek _O-
Paar maanden oud, dus volgende stop is de dealer. Toch wil ik vragen of ik niets over het hoofd zie?
Ik heb het vizier verwijderd, en beide torx iets losgedraaid. Daarmee kon het mechanisme iets...
Cilinder er uit gehad? Keerringen vervangen? Die licht ingevet met montage? Niet teveel vloeistof in reservoir gedaan?
Als je het wiel een slinger geeft, hoeveel rondjes draait ie door?
Heb het af en toe voorbij zien komen op internet. Motor word er wat rustiger en laagtoeriger van. Klein verschil, maar wel merkbaar beter.
Ik heb de restricties in de mappings verwijderd, dus 100% gas open is ook 100% open. Zeker in sport is het een behoorlijk giftig ding geworden. Ietsje minder...