Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eens, maar probeer maar eens een betaalbaar setje te vinden voor onze CRF1000's. NIET te doen tenzij je ergens in Duitsland kun slagen.
Ik wil namelijk heel graag een setje originele zijkoffers, maar wil er niet meer dan 500,- voor betalen.
Gaat erom dat het product destijds is gepresenteerd als zodanig. Dat ze er nu op terugkomen en het feitelijk een onzinnige uitgave is tov een normale ketting tja. Ik smeer gewoon met wat voor handen is. Nu is dat Putoline dat is wat natter, het blijft wat vloeibaarder dan S100 die ik hiervoor...
Ik zie het. Dit is de Regina HPE ketting die BMW als Endurance Chain verkoopt. Dat is niet hoe deze ketting was gepresenteerd aan het grote publiek. Overal in alle persberichten destijds werd het aangeprezen als de eerste onderhoudsvrije ketting. Google staat er vol mee.
Als ik nu de website...
Volgens BMW hoeft die ketting totaal niet gesmeerd te worden en moet worden gebruikt icm de bedoelde tand/kettingwielen. Dus je hebt uberhaupt niets nodig.
Afgelopen weekend de veerpoten gereviseerd. Nieuwe stofkappen, keerringen en glijbussen. Rechterpoot zweette al een tijdje een beetje. En om dat de vork ook wat plakte en niet soepel veerde direct maar goed doen. Bij het losdraaien van het voorwiel zag ik al dat bij de laatste banden wissel de...
Of je een systeem helm hebt die volledig achterover kan of 1 die alleen omhoog klapt maakt geen verschil. Als de klep openstaat tijdens een ongeval is de bescherming voor je gezicht bij beide ernstig gereduceerd.
Ik heb ook een Shark Evo GT en mijn ervaring is anders dan anderen hier schreven. Kan met 1 hand op en dicht, geen krassen op de pinlock. Lawaai weet ik niet want ik rijd altijd met oordoppen. Helm is wel zwaarder, maar is inherent aan het type helm.
Wat ik persoonlijk fijn vind aan een...
Nee de coating aan de binnenzijde van de buitenpoot laat los/schuurt eraf en hierdoor glijdt je vork niet meer soepel. Schijn je tijdelijk op te kunnen lossen door de buitenpoot 90 of 180 te draaien in de kroonplaten. Dan zit je weer op een 'schoon' stuk.
Hier uitleg over het probleem met de...
Moet ook met de voorvork bezig zag ik. Motor staat al even stil in stalling. Rechterpoot is vettig.
Nu had ik her en der al gelezen dat de keerringen in de voorvork een zwak punt is. Waar ik echter ook last van heb is dat de voorvork redelijk stroef gaat. Naar alle waarschijnlijkheid lijkt dit...
Ja precies. Dus mijn zoektocht gaat uit naar een laag ruitje en anders verzaag ik mijn originele ruitje.
Waar doe je dat het beste mee trouwens? Ben bang dat ik het plastic scheur of breek.
Dat kan. Zou ik met het originele ruitje kunnen doen, maar als ik die van iemand over kan nemen/ruilen dan scheelt dat weer. En het liefst wil ik dan een smoke ruitje.
Ja ik vind het ook jammer, maar ik heb inmiddels 100-en euro's uitgegeven en ga dat niet nog een keer doen. Dus ruit moet eraf!
Die plaatjes bij je kroon plaat heb ik. Doet niets helaas.
De ruiten passen op zich wel, maar de AS heeft een extra montage punt die tussen de standaard schroefgaten...
Mijn motor staat ook al sinds eind oktober stil. Ben een mooi weer rijder ;-)
Ik lees een paar posts terug voor het eerst dat er Carplay voor motoren bestaat.... HA! Weer wat geleerd. Lijkt me ideaal ipv de standaard TomTom navigatie die vele malen duurder is. Eens in verdiepen wat de...