Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het best is om alleen sporen te gebruiken en die om te zetten in een route. De gemaakte route blijft dan gehandhaafd en dat is voor mij in ieder geval het allerbelangrijkst.
Ik deed het omzetten van een track altijd in de Zumo zelf, ik heb dat gisteren nog geprobeerd in de tread app het ging snel en de route leek geen verschillen te hebben met de track.
Heeft iemand ervaring met het roadlok schijfremslot, werkt het handig?
Ik begrijp dat de pen door de kleine gaten in de schijfrem moet vallen, ik ben benieuwd of dat makkelijk gaat.
Welke versie hebben jullie gekozen, links of rechts?
Ik heb afgelopen week verschillende keren contact gehad met Garmin. De nieuwe versie van de Tread app staat nu online en heeft het probleem met de track opgelost.
Als je de track importeert in de Garmin explore app, en vervolgens synchroniseert met de tread app is de track zichtbaar in de Garmin Zumo XT2.
Ik heb het gevoel dat de tread app niet goed communiceert met explore.garmin.com
Je lijkt het niet te willen begrijpen, als er geen papieren bij zitten is het maximale gewicht voor de wet 750 kg. Wat er op de as of het plaatje staat is helemaal niet van belang. Je kan dat ding waarschijnlijk ook niet meer voorzien van een kenteken zonder officiële documenten.