Recente inhoud door Mechanism

  1. Mechanism

    MOTO GUZZI 1100i SUPERBIKE

    Zo is het. Anders was een 1100 sport / V11 (spine frame) een veel betere basis geweest. Maar nu kunnen we meekijken naar 1000 modificaties en dat is veel leuker ;)
  2. Mechanism

    Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

    Mjah deze verbranden vrij snel ;)
  3. Mechanism

    Cf moto ervaring

    Dan zou je eigenlijk moeten opzoeken wat het in China kost, we worden in NL per definitie grandioos gen**id als het gaat om motorvoertuigen.
  4. Mechanism

    Cf moto ervaring

    Nee, ik heb zelf die blokjes uit elkaar staan halen. Maareh, elke josti kan een gebruikte motor onderscheiden van een nieuwe. Bij de China versies zijn versnellingsbakken het zwakste punt en met stip op 2 klepgeleiders / kleppen / klepzittingen. Ik heb, voor de goede orde, geen specifieke...
  5. Mechanism

    Cf moto ervaring

    Technisch bekeken (soms) wel ja. Chinese QC is gewoon niet geweldig, tenzij er een legertje Europeanen of Japanners in de Chinese fabriek rond lopen met zweepjes en megafoons.
  6. Mechanism

    Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

    JIS nippels. Werken echt best wel lekker, heb er een maandje mee gebeund in Okinawa.
  7. Mechanism

    Cf moto ervaring

    Dan zou ik denken dat je wel eens een Honda 70/90/125cc 4-bak blokje hebt kunnen vergelijken met een "identiek" Chinees licentieblokje van Lifan of YX? Ik zeg echt niet dat Honda heilig is hoor, maar als het om toleranties gaat is zo'n Japans blokje na 50.000km ongeveer gelijk aan een nieuwe...
  8. Mechanism

    Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

    Klopt! En als je goed naar de voorbeeldfoto van @Martell kijkt, zie je ook waarom. Euro heeft normaliter facetten en een recht pasvlak, de andere (een overblijfsel van de ISO6 norm) heeft een hol/rond pasvlak. Dat nog los van toleranties.
  9. Mechanism

    Het grote spuiten en laten spuiten topic.....deel 4

    Dat laatste hangt van de hardheid van het te schuren verfje af. Het eerste is afhankelijk van het hebben van een film (waterproof of droog). Je kan met P1000 prima een 2k SF vol in de krassen zetten door in 1 richting te werken. Probleem is dat je het gevoel dat je vermoedelijk zelf in de...
  10. Mechanism

    Het grote spuiten en laten spuiten topic.....deel 4

    En nooit in één richting schuren.
  11. Mechanism

    Het grote spuiten en laten spuiten topic.....deel 4

    In kleur (zwart) spuiten, P800 of P1000 tussen schuren, schilderen, 2k blanke lak met matteerpasta.
  12. Mechanism

    Het grote spuiten en laten spuiten topic.....deel 4

    Klopt helemaal. Ik heb tegenwoordig een leer (leder) spuiterij en ik meng elke kleur met de hand. Spectrometers en recepten zijn met dit laksysteem namelijk geen optie. Je mengt altijd 'vanaf' de primaire kleuren. En in dit geval zijn de concentraties ook niet gebruiksvriendelijk afgestemd zoals...
  13. Mechanism

    Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

    12 jaar Rodac verkocht en heb privé nu al een jaar of 7 dezelfde Rodac kabel -en luchthaspels in gebruik.
  14. Mechanism

    Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

    Er hoort een veerstalen ringetje om de kop v.d slagmoersleutel te zitten. Die gaat er makkelijk vanaf als er ooit normale doppen op de sleutel zijn gebruikt. Of, als hij plat gedrukt is, tikkeltje open buigen.
  15. Mechanism

    Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

    Mega en Omega zijn verschillende merken, Mega onderdelen kan je misschien scoren via Weber Tools / All4car.
Terug
Bovenaan Onderaan