Recente inhoud door Levoi

  1. L

    Middenbok

    Geef me een hefboom die lang genoeg is en ik beweeg de wereld... Een Griekse wijsgeer, ik meen Archimedes.
  2. L

    De ergste hoerige schijt klussen

    Dan is het goed.
  3. L

    De ergste hoerige schijt klussen

    Noem je mij nou dik?
  4. L

    De ergste hoerige schijt klussen

    Zo gaat dat volgende keer inderdaad:) Moet je de schroevendraaier wel ergens kunnen plaatsen zodat je met de ring mee tikt.
  5. L

    De ergste hoerige schijt klussen

    'Even' de veer voorspanning van mijn Dominator wat opschroeven. Oke, het luchtfilterhuis valt om de veer heen dus kan er niet bij. Dan maar even het luchtfilterhuis loshalen. Zijkappen los, zadel er af. Accu er uit, deksel van het luchtfilterhuis er af. Nee, niet links uit het frame, niet rechts...
  6. L

    Het alles dominerende NX650 Dominator topic - deel 2

    Hoi, ik heb deze week een Domi aan de collectie toegevoegd. Weet iemand of het mogelijk is 30mm risers op het stuur te zetten zonder allerlei slangen en kabels te moeten verlengen?
  7. L

    RSV Mille 1999 start niet meer.

    Heb je ooit de slangen in de tank vervangen? Ze gaan een keer scheuren en dan pompt de brandstof rond in de tank.
  8. L

    het sleutelblunders van anderen topic

    Is de as verkeerd, of de keerring te diep?
  9. L

    Kawasaki zx6r valt uit bij intrekken koppeling.

    Maar waarom gebeurt dat uitvallen dan in de ene versnelling wel en in de andere niet?
  10. L

    Verwaarloosde(?) motor gezien?

    Das een natuurgebied.
  11. L

    Verwaarloosde(?) motor gezien?

    Ah de bloemdaalse. En er zo vaak langs gereden maar nooit gestopt. Rare plek voor de motor, want ook aan de andere kant niet directe bestemming. Opmerkelijke banden keuze ook voor een cb750.
  12. L

    Wat is een leuke project-motor?

    Wil je een project als in, technisch / optisch weer goed maken, of meer als in; ik wil er één naar mijn smaak verbouwen? In dat laatste geval is je startpunt belangrijker. Ik heb een Honda FT 500 opgeknapt en licht aangepast naar eigen smaak voor net iets boven het door jouw beschreven budget...
  13. L

    Motor uit de veren trekken

    Ja, de Falco staat er om bekend. De standaard standaard (jaja) is kort en staat gewoon te dicht bij de centerline van de motor. Oftewel een weinig stabiele situatie. De honda versie staat verder naar buiten en zal waarschijnlijk wat langer zijn, ik heb het niet nagemeten.
  14. L

    Post hier je grootste sleutelblunder aan de motorfiets! Deel 3

    Even voor de toelichting, ja ik snap ook wel dat het niet een al te slimme actie is. De spijt komt na de zonde. De meeste schade is waarschijnlijk ontstaan bij het er weer tussenuit proberen te krijgen van de kabel. Vanaf de onderzijde de clamp weer los tikken is niet zo eenvoudig vanwege...
  15. L

    Hondavt500

    Liep hij eerst goed? Is het nu ineens dat ie het niet meer doet, of was het al een beetje rommelig?
Terug
Bovenaan Onderaan