Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je het pre-2015 model hebt: rechts in het subframe zit een regelaar voor de voorspanning. Met een dopsleutel of een platte schroevendraaier kan je die verstellen.
De rebound/terugslag kan je instellen d.m.v. een schroef onderaan de schokdemper.
Veel succes!
Op de XR durven de voetsteunen inderdaad wel wat snel aan de grond zitten, naar het schijnt. Behoorlijk wat eigenaars monteren daarom aftermarket dogbones (tailriser 20-25mm). Issue solved.
De BMW 800cc paralleltwin is heel zuinig en levert 85pk. Misschien is die Honda ook heel zuinig. Het aangehaalde 750cc NC-blokje is dat immers ook, al is dat alles behalve een power horse.
Als je bijna uitsluitend op straat rijdt, dan zal die V-Strom nog het meest geschikt zijn ook, denk ik. De Africa Twin moet je vooral kopen omwille van het (beloofde) off-road potentieel.
Een mooie tussenin is de KTM 1050A. Meer off-road potentieel dan de V-Strom (wegens meer veerweg en meer...
Die 1000cc is een twin; en die 800cc een triple? In dat geval is die laatste ook zeer understressed, aangezien er ook 140pk 800cc triples rondrijden.
(Die 95pk is ook bewust gekozen, zodat er nog een A2 versie mogelijk is.)