Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
beste, de onderpoten van de x passen op zich wel in de r en andersom maar de poten van de r zijn langer dan de x en de remklauw is ook anders dus hier zal zeker rekening mee gehouden moeten worden.
als je een complete voorvork incl. velg e.d monteert is er geen probleem.
Jeetje wat is het stil hiero., Ik had toch echt nog wel wat verwacht om hier te lezen. Of is er een nieuwe chat aangemaakt waar ik niet van op de hoogte ben?
Ik heb een hele tijd geleden ook een dergelijk probleem gehad, ik heb toen o.a. de bougie kabel en kap nagezien en voor de zekerheid de rechter stuurunit waar de killswitch in zit vervangen voor een nieuwe en daarna nooit meer het probleem meegemaakt. overigens heb ik wel nog mn zijstandaard...
Dat is duidelijk. lijkt me geen werkje idd om te doen zonder olie wissel. beter gewoon met de motor rechtop en dan dit doen. ik had gehoopt dat het makkelijker berijkbaar zou zijn die moer , ik heb er zover ik weet geen last van maar is zeker wel iets wat ik ga doen. Als die moer los komt wat...
Als ik dit zou willen controleren , is het dan dat deksel aan de linkerzijde met die sleuf erin losmaken en dan de moer er achter vast zetten of vergis ik mij dan?of komt daar dan olie uit als ik dat losmaak. zou ik vervelend vinden want ik heb net ongeveer 2maanden geleden de olie & filter...
Ik hoorde laatst dat de xt een 'bekend' kwaaltje heeft m.b.t. het los trillen van de krukas moer o.i.d. , Is dat iets wat zelf makkelijk te controleren is en weer vast te zetten?
Nou IK zoek NIETS, het is dat Wesselb een voorvorkonderpoot met klem voor z'n X zoekt zo'als je in de berichten en foto's hebt kunnen zien. En de advertentie op MP waar je naar refereert is van een Z en geen X of R das alles.