Recente inhoud door Koeno

  1. Koeno

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Jammer dat jij er geen goeie ervaring hebt. Mijn ervaring is anders... maar goed... Dozer kan het maar beter zelf ondervinden he ;-)
  2. Koeno

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Maar waar wel belachelijk veel kennis is van de LC8...
  3. Koeno

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    er wordt vaak gezegd dat je dan een sportmapping nodig hebt, maar die doet het verbruik nodeloos omhoog schieten. Da's ook het verhaal dat je op LC8 forum héél vaak gaat terug vinden. mijn ervaring is dat als je het verbruik een beetje onder controle wilt houden dat je niet té erg moet afwijken...
  4. Koeno

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Op het LC8 forum las ik zelfs verhalen van 1:18 tot zelfs 1:20. Daarom dat ik 1:16 toch al vrij proper vind, nee? benieuwd naar andere ervaringen :) (maar vooral naar ervaringen met afstellen van de motor :p )
  5. Koeno

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Een vraagje voor de mogelijke kenners: Mijn ktm heeft al wat dingetjes gehad het laatste anderhalf jaar. Begonnen met doorgeroeste uitlaat, die heb ik vervangen door een dobermann rvs uitlaatlijn (met de akra-dempers erop). Deze had geen O2-voorziening, dus de O2-sensoren met eliminators...
  6. Koeno

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Er is hier toevallig niemand die zo'n koplamp-bescherm-ding/roostertje op overschot heeft en kwijt wilt? Of mogelijks zelfs 2? ;-)
  7. Koeno

    Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

    Mijn CB 1000 R heeft een paar maand geleden de garage verlaten voor een S1000XR. Ik heb hier nog de tassenset (met rek) liggen die ik van Willem overnam. Ik heb er nieuwe slotjes ingestoken, de juiste bevestigingen nog bij gekocht zodat het goed te monteren is op de CB1000R. Enige nadeel: het...
  8. Koeno

    BMW S1000XR

    Hier toevallig iemand ervaring met het vastmaken van de S1000XR op een bakaanhangwagen? Ik heb voor mijn circuit motor zo'n band die over beide stuurhelften gaat, maar met de handkappen op de xr is dat geen optie. bij mijn gsa gebruikte ik de voorvork/tripleTclamp om daar spanbanden rond te...
  9. Koeno

    BMW S1000XR

    Gisteren mijn 2dehandse S1000XR gaan afhalen. Na een korte testrit as ik overtuigd. Nu op zoek naar bagage mogelijkheden. Ik heb 2dehands koffers gevonden (grijze weliswaar, maar kijk, beggars can't be choosers). Maar hoe gaat dat juist met die sleutels? Kunnen de koffers aangepast worden om...
  10. Koeno

    Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

    vorige week 5 dagen gaan spelen in Duitsland, in gezelschap van enkele 1290SD, S1000R, en andere 150pk+ motoren. toch pittig, vering kwam toch wat te kort als de baan wat minder goed lag. Knieën zijn naar de vaantjes, verdekke toch.
  11. Koeno

    Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

    Die verschillen toch in diameter? Die voor de ketting is toch groter qua diameter?
  12. Koeno

    Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

    Ik heb zelf nog met vfr800 / CBR600F4i gereden en heb hier naast de CB1000R ook nog een KTM990 adv staan. De CB1000R is voor mij zeker doenbaar op snelweg. Vorig jaar nog eens een stevig dagje gedaan 220km snelweg richting Luxemburg, dan een lux-ritje van 350km en dan terug 220km snelweg naar...
  13. Koeno

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    ik zoek niet zozeer "kilometers", ik red gewoon graag 200km op 1 tank :) om één of andere reden vind ik dat een leuk getal :p
  14. Koeno

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Wie hier rijdt op een KTM SMR 990? Wat zijn de ervaringen daarop? Wat haalt die ongeveer op 1 tank?
  15. Koeno

    Aankoop info voor GS 1200 adventure

    Want geen enkele vstrom heeft ooit een probleem gehad? of gaan we een beetje gaan veralgemenen? In dat geval, Mijn gsa had op het punt van verkoop 120.000km op de teller en had mij enkele maanden ervoor nog offroad door de Alpen gebracht. dus GSA is perfect, nooit problemen en kan massas...
Terug
Bovenaan Onderaan