Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gezinsuitbreiding..... Rationeel optie 1. Geen gerommel in de marge, maar prio is nu je gezin. En ja, het is meest natuurlijk trekje van ons mensenras, hebben en meer. ( zie reactie en onderschrift hierboven) Een paar jaar de scooter oprijden en dan is er ruimte voor meteen wat moois, waar je...
Dus, niet alles wat er in de krant staat is de waarheid. Ik heb het allemaal, oordoppen, Tinnitus, hoorapparaat, 40 jaar motorrij ervaring, 36 jaar pantservoertuigen, schietbanen en ik wordt nergens gek van. Ik heb het leren negeren. Rijd zonder oordoppen en wel met muziek. Het leven is...
Een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest. Er zijn geen specifieke km standen voor iets hoger onderhoud. Als je slijtage onderdelen bedoelt moet niet gaan rijden maar te voet gaan, schoenzolen verslijten.
Hier ben ik op begonnen, in 1980. Geen mobieltje en dus geen foto. Maar het was exact deze uitvoering, later een BSM uitlaat eronder gezet. Wat een lekkere, no nonsens motor. Aardig (mis) gebruikt, veel terrein. Maar ook woon-werk verkeer. s'Winters van Biddinghuizen naar Assen, onderweg altijd...
Hier is nog volop passie en omdat het hobby is en geen personeel en een duur pand blijft het allemaal erg goed betaalbaar maar ook nog leuk. En ik kom nog best aan zelf rijden toe. Daar komt nog bij dat er hier eigenlijk alleen maar Yamaha V-twins, dus de Star modellen komen. Soms ook nog een...
En de vraag is natuurlijk bij het aantrekken van jong personeel of er dan nog een beetje passie is.
Even los van de branche maar de jeugd wil vaak geen 40 uur meer werken, een groot salaris verdienen en het liefst ook nog een auto van de zaak.😉
Bij een groot aantal motoren staat de toegestane DB,s op het typeplaatje. Al hang je er alle E-keur uitlaten onder, bij een geluidstest hang je. Kassa.
"Dat is bepaald niet dezelfde motor/model als het plaatje van Han, maar dit geheel terzijde...".
S, Sidecarracing heeft me terecht even gecorrigeerd. Ikheb daar ook niet echt veel kennis van, maar ik zie het nu wel. 😉👍
Als ik iets NIET wil is het oliedampen/meuk uit je carter in je verbrandingscircuit. Emissie-eisen voor de wegtoelating, net zoals de AIS. En dan heb ik het over de meeste V-twins van Yamaha. Die slang uit je luchtfilter en door naar onderzijde motorblok. Dat gaat daar overigens niet van roesten.🤣🤣
Kijk vooral ook even naar je kabel. Heb een maand geleden mijn kabel kapot getrokken, Een dure, RVS ommanteld exemplaar. Op de nippel, komt wel vaker voor, scharnierpunt wat niet meer draait, maar knikt. Tijdelijk een originele er op gezet, nog nooit zo'n "lichte koppeling gehad, met de Barnett...
Bij de beide Wildstars rijd ik al jaren met de Barnett drukplaten, geven helemaal geen krimp. Meer druk, dus nooit een slippende koppeling en nagenoeg geen steviger koppelingsgreep. IK neem aan dat de monteurs wel een momentsleutel gebruiken.
Ook bij de overige mij bekende vervangingen binnen...