Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi ZX-9R-ers, ik ga proberen afscheid te nemen van MF.
De laatste jaren is MF een zure oude mannen club geworden. Waar je niet meer normaal een vraag kan stellen zonder allerlei afzeik berichten (niet dit topic).
Ik vind het gewoon leuk om aan motoren te prutsen maar heb verder geen zin in hoe...
Sorry, even off-topic; jullie zijn toch moderators hier?
Heeft het eigenlijk wel zin om een topic-report aan te maken? Lezen jullie die?
En is er uberhaupt ergens een mogelijkheid om een moderator een vraag te stellen?
Gefeliciteerd. :t Ik weet niet of ik dat ooit ga halen met mijn ZX-9R
sinds dinsdag staat deze erbij en die moet ook ingereden worden :P
ingeruild op de Ducati (ik kon niet tegen die 108 dB herrie)
Ik schreef dat het rietje los is. Dat is zeg maar een essentieel onderdeel van reserve. ;)
Anyway, toch maar tank en pomp losgehaald. Morgen eens kijken hoe ik het restje benzine uit de carbs en pomp krijg.
Niet echt het antwoord waar ik op zit te wachten.
Wat meer context:
Uiteindelijk moet de bezinetank toch helemaal leeg omdat het rietje van de benzinekraan los is.
De motor buiten op straat zetten kost mij 20 minuten werk. Totaal 2x dus 40 minuten. Ik zoek iets dat minder tijd kost. Eventueel de...
Ik heb een piep klein luxe probleempje. Echt een 'first world problem'.
Ik heb een ZX-9R uit 2003 met carburateurs; de winter motor. En geen zin om erop te rijden :P
Bij de laatste tankbeurt was er echter alleen E10 beschikbaar :')
Nu wil ik de motor weg zetten tot de volgende winter maar dan...
:?
Vanochtend ook gereden, wat een drama. Nu weet ik weer waarom ik nooit meer op zon- en feestdagen motorrijd.
's Middags de gewone fiets gepakt en dat was een stuk aangenamer.
@Jirky dat kleven herken ik wel. Ik dacht dat het afhankelijk was van de stand van de voet.
M.a.w. dat het komt omdat de voetsteunen hoog en ver naar achteren staan.
Maar je gaat je quickshifter toch niet opgeven??
Nee. Echt nee.
Hier in Nederland gebruiken wij het Duitse RAL. Die Japaners zijn geen Duitsers.
Daarnaast staat Kawasaki nou niets bekend om de kwaliteit van zijn lak; als het er niet afbladderd dan verkleurd het wel.
Dus er kan wel iemand iets roepen maar het blijft een gok.
Ja, veel leuker om er beeld bij te hebben *O*
en ik ben ook jaloers op jouw sleutelhok
wat ik echter wel een beetje raar vind is dat jij de accu laat zitten
en ik ben wel nieuwsgierig naar de oorzaak van de olie lekkkage, ga je ooit nog eens dat blok open maken?
Bedankt voor de reacties
@René het is een Schuberth met maximaal getint vizier die ze mogen verkopen
@Clank dat is teveel eer, ik zoek iets simpels
@tribute ik heb een aantal pagina's doorgescanned maar zie hier ook niets leuks
Dus uiteindelijk toch maar zwart tape geplakt. Het werkt goed, en...
Behalve het uiterlijk herken ik niets van mijn alarm terug in de handleiding :?
Toch die synchronisatie procedure gevolgd maar niets.
Anyway, daarna ritje gedaan maar kwam erachter dat mijn reserve het niet meer doet |(
Dus ANWB bellen en in het gras liggen. Na een uurtje eerst 5.31 liter erin...