Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste Aircooled,
Ik heb ze wel eens vervangen, ik heb ze opgemeten en online besteld.
Let op dat je aandacht besteed aan de juiste aansluitingen van de gasveren.
De Nm staan op de EML gasveren.
Het is niet moeilijk, het kost alleen wel wat tijd en moeite.
Veel succes er mee!
Beste Halflive,
dat klopt, die kun je op de linkse foto, recht omhoog zien steken.
De foto's zijn genomen met het onderdeel geplaatst in de gemonteerde oriëntatie.
Let wel op, het verticale deel is in 2 delen te splitsen.
Daarbovenop sluit het aan op het extra EML balhoofd.
Omdat ik weinig...
4 jaar terug heb ik mijn span uit elkaar getrokken, hierbij foto's van het subframe wat aan de voorzijde van het motorblok zit.
Mocht die in de weg zitten, kun je hier goed zien hoe deze gemonteerd zit!
Linker en rechter onderzijde van de kuip los schroeven, daarna zit het kuipdeel wat voor de radiator zit los.
Dan heb je volgens mij voldoende ruimte om de olie waterpomp uit te kunnen wisselen.
Voor het monteren/demonteren van de pomp heb je alleen een inbus sleutel nodig!
Als de olielekkage aan de onderzijde van de olie waterpomp is, hoef je alleen de pomp te repareren, dat is goed te doen hoor!
Als er ook olie uit het koppelingshuis lekt, dan is het een ander verhaal.
Dat is inderdaad wel veel werk.
Vraagje, het BMW startrelais heeft 2 dikke aansluitingen, ik verwacht dat je de aftakking voor jouw achteruitversnelling aangesloten hebt op de continue plus aansluiting die afkomstig is van de accu.
Dan zou ik verwachten dat je zonder koppeling de achteruitversnelling kunt bedienen.
Vraagje...
Tsja, voor wie er wat mee kan.
Jaren terug heb ik naar volle tevredenheid zaken gedaan met:
MX-TEC
Henry Fischer
Am Steinbruch 16
04758 Oschatz
0162 2865218
mail@mx-tec.eu, mail@mx-tec-parts.de
https://www.mx-tec.eu/
MX-TEC | eBay-winkels
Je stuurt een voorbeeld schijf op (zijspan remschijf...
Bij een jaar ouder exemplaar heb ik meegemaakt dat een van de bobines defect was, waardoor de motor uitviel zodra de bobine warm genoeg werd.
Zie: GSF600S Bobine defect!
Mijn Speedohealer was een universeel model. Het programmeren bleek het meest lastige deel van de klus te zijn!
Ik denk dat je nu de SH-V4-2W kit als vergelijkbaar kunt zien.
Zie: SH-V4-2W kit
Beste Benno,
Bij mij is de Speedohealer aangesloten op een k1100LT.
Om problemen met EMC te voorkomen, lijkt het mij toch verstandig om de min van de Speedohealer bij de bruine draad van de snelheidssensor weg te halen.
Zo weet je zeker dat de Speedohealer exact het zelfde min niveau heeft als...