Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oke dank je, volgende vraag, willen jullie dat ik hier neerzet wat ik aan de motor doe qua onderhoud e.d of dat ik een topic open in bv algemeen/ techniek
Hier een verse bestuurder van een vtr 1000 F uit 1998 met bijna 67.000 km op de teller, afgelopen vrijdag gekocht en ondertussen 600 km gereden.
Was wel ff wennen aan de actieradius van zo'n max 150 km, heb dus al regelmatig bij de pomp gestaan.
Vorige motoren:
Honda cb750 four k6, diverse k7...
ondertussen zijn we al weer een aantal km's verder.
ik heb een haat liefde nu et deze motor..
als die het doet heerlijke motor...
voor de rest ik maak dingen met de motor in het geheel mee, ben ik niet gewend..
- motorophangbouten die afbreken ( bij balhoofd)
monoshcok achter weerl lekkage...
heb even een vraag....
ik ben op zoek naar een betere voorvorkvering voor mijn buell x1 lightning uit 2000.
hebben jullie ervaring met b.v hyperpro, en hoe kom ik er achter of ik een showa voorvork heb ?
hoor graag van julie.
jow,
Heb nu zelf een buell X1 lightning uit 2000, met toen ik hem kocht nog geen 18.000km op de teller, 6 maanden geleden gekocht.
begin zeker wat problemen gehad, waarvan ik vermoed dat het kwam door stukje achterstallig onderhoud, cq lange stilstand, en het gebruik van metrisch...
vandaag was het pitstopdag bij Ten Kate Motoren, en er was ook een mogelijkheid om een dynorun te doen.
dit maar eens gedaan met de Buell :P
linkje naar youtube :P
Weet je wat het is...
igg geen Jap :P
hoe meer ik de motor leer kennen, kom ik weer achter een ding..
heb dus ook balhoofdlagers die minder beginnen te worden, zit een tik in (merkte dat met remmen, toen ik dacht nog een kentekenplaat te hebben)
dus weer een projectje erbij.......