Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik gebruik zelf een garage krik en steun deze af onder de uitlaat.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar een betere oplossing. Bij mijn zx6r lopen de uitlaatbochten naar rechts weg en kan hiermee niet aan beide zijden afstemmen. Weet iemand of je dan toch deze krik kan gebruiken?
Goede morgen mede forumers,
Ik heb een vraag over het demonteren van de moer (item 92015) die het koppelinghuis op zijn plek houdt.
Mijn motor:
Model: Kawasaki ZX600G (ZX6R)
BJ: 1999
KM: 88.000
Het WPHB schrijft een tool voor welke ik natuurlijk niet heb. Echter ik weet niet eens of het...
E-keur en DB killer is het belangrijkste. Daarbij is het ook belangrijk om van de overige niet standaard onderdelen - incl banden - de bevestiging van de fabrikant bij je te hebben, dat deze onderdelen op jouw type motor geïnstalleerd mogen worden.
Bron: mijn motor is Duits geregistreerd en TUV...
Ja dat is juist. Het is zowel optisch als praktisch.
Mbt de vlakke sluitringen, deze zijn geponst. Er is inderdaad een afgeronde/glanzende/bolle zijde en een scherpe/doffe/holle zijde. In de staalbouw, monteer je altijd de holle zijde tegen de constructie aan. Ik heb het niet over schotelringen.
Er zijn geen regels voor het installeren van bouten en moeren - tenminste niet dat ik weet. Echter in de staalbouw is het heel gebruikelijk de bout eerst door de schetsplaat heen te steken meestal zodat deze niet valt maar de moer. Waar het dan meestal op neer komt, is dat het te plaatsen...
Vanuit een constructie punt zit de moer aan het te klemmen deel. Echter, kleine kanttekening, de bout moet dan wel passen. Het frame wordt gezien als het vaste deel.