Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wie kan mij zeggen wat de aansluit volgorde is van de injectie kabelboom nr's op de injectors , ducati 996 S , ( kan het maar niet vinden op internet of werkplaats handboek )
van de voorkant gezien , is het nu nr 1,2,3,4 of moeten 2 en 3 worden omgedraaid , zoals in het electra schema staat...
goeden middag
wat is de volgorde van de kabel Nr aansluiting , gezien vanaf de voorkant, is het nu 1 , 2, 3 ,4 , of zoals op de elec schema tekening 1, 3, 2, 4, ik hoor het graag
ik heb een tig machine, kan uiteraard ook elctrode lassen, maar dunner dan 2 mm , kan beter met tig worden gedaan, heb beetje zitten lezen en kijken
en ben best bereid om een paar dingen voor te doen en uiteraard moet je het zelf ook gaan doen, heb jaren ervaring op booreilanden ,scheepswerven...
Nee wij maken het niet meer mee, maar de kinderen van de kinderen wel, en die moeten liever ook nog beetje kunnen ademen
alhoewel als het zo door gaat met het aantal personen op deze bol , staan ze echt overal schouder aan schouder, zijn er nu 7 miljard en dan +_20 miljard
dat gaat niet passen 8-)
we hebben het dan natuurlijk over de Nederlandse maatschappijen
is ongeveer 2% wat er op schiphol land en opstijgt
en als een koe een vette plak neerlegt is dat ineens te veel
is toch ene grote poppekast
verziekt hebben we het toch al, en hier valt het best wel mee
je zou is een paar landen...
ik heb open termi op mn duc,super mooi donker geluid, zelfs op Assen zat ik net op de grens 102 db, met 8500 toeren , vonden ze net kunnen, dus super
erger me meer aan die klote vliegtuigen die heel de dag een tering herrie maken , worden er steeds meer in dat klote rotterdamse vliegveldje
nee is geen rd 500 meer, is een R5 geworden, maar blok moest even uit elkaar om een droge koppeling er in te maken
en had een klemmer
maar we zijn nu toch bezig,
moet ook wel zeggen dat bij blanke delen ,je lekkages ed. eerder opspoort en ziet
maar zoals gezegd ,elke mening is er 1
graag een mening wat hier een voorkeur zou hebben
op mn RD 500 blok, betreft het koppelings deksel
origineel is het zwart
maar na aanpassingen is het nu kompleet blank
dit zo laten , of zoals 1 van de toenmalige fabrieks blokken YZR 500 , in de groenige kleur, of dit ooit magnesium was weet ik...