Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben met de nsr250 tot 32mm gegaan, zit standaard 28 op, licht getunede cillinder standaard Honda uitlaten,
en op elke carb een open filter.
En die loopt goed, ga je nog groter dan kom je op het punt wat jezelf ook al aangeeft dan krijg je met zoveel input te maken, maar dan heb je ook al in...
De carburateurs zijn van Alie express, maar die gebruik ik om te kijken wat het effect is van een grotere carb.
ze kosten niks dus om te proberen prima.
Moet ik er bij zeggen dat m’n Nsr250 prima loopt op Ali carbs.
Mooi project , ben in 2020 ook begonnen met een Mito 350 project en heb er hier ook over geschreven
onder de titel ”Wat ik over had project!”.
Ben tot de kabelboom gekomen en gestopt, ben met pensioen gegaan verhuisd en volgend jaar als m’n Auto project af is ga ik verder en dan ga ik het hier...
Tis alweer even geleden maar hier even een update.!
Motorblok opgebouwd met een athena 400cc set, alles pas gemaakt de linker cillinder zit erg dicht
tegen het frame aan vanwege de R6 achterbrug, maar opgelost gelukkig heb ik een freesbank👍.
Contactslot op maat gemaak, tis een aftermarket...
Ik was het dus niet, nee geen rd blok gewoon een 125 iets getuned.
Kon toendertijd voor heel weinig, 1complete mito,en een frame kopen. En heb er een gewone man voor weinig
Yamaha Marlboro look a like racer van gemaakt. Met zxr voorvork en aangepaste tzr kuip😎
Nee ivm het alom bekende virus, 15 augustus ga ik het proberen in Drachten bij de BOT😎 met de Honda en echtgenote op de Yamaha.(wat eigenlijk een Mito is😂😜).
Afwachten natuurlijk maar het staat in ieder geval op de agenda.
Even een update na alweer een hele tijd zie ik😎
Zoals gemeld hier, het motorblok hangt, achterwiel uitgelijnd met het voortandwiel dat was trouwens nog een hele uitdaging, tandwieldrager ingekort en, het past.
Accu bakje gemaakt in het achterste deel van het subframe.
Kawasaki zx6r voorvork...
Bedankt voor jullie 👍reactie,s
En Ft500 het klopt dat er weinig ruimte is, maar genoeg voor de cillinder maar het wordt krap.
En ja deze conversie is al heel vaak uit gevoerd, alleen(tenminste wat ik kon vinden) met het originele frame en achterbrug.
Door mijn R6 achterbrug moet het blok meer...
Zo weer een stapje verder, in m,n project.
De achterste motorsteun gefreesd, aan het frame vastgemaakt, blok uitgeshimmed zodat de ketting
in lijn ligt.
Daarna de voorste steunen gemaakt, bussen gedraaid en onder een hoek gefreesd.
Het blok hangt dus nu op naar de volgende klus.😎
Moet nog...
Hallo
Even een klein updeetje, het onderste montagepunt voor de schokbreker gefreesd,
bovenkant ook pas gemaakt voor de R6 schokbreker.
Nu de boel goed uitlijnen en dan kan het montagepunt op de achterbrug gelast worden.
Zo word de lockdown toch nog een beetje 😀.
😂ook bij mij heel veel troep, maar na jaren en jaren, dingen kopen en krijgen heeft het toch wat opgeleverd, ik zeg lekker niks weggooien en wie weet 😜.