Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb vroeger nog met een pcx gereden voor woon werk verkeer en in 4 jaar 47.000 km gereden. Aan 46.000 km is de benzinepomp defect geraakt en heeft het mij 300€ gekost.
Als ik nu een nieuwe scooter zou kopen zou ik zeker een Sym overwegen omdat je er 5 jaar of 100.000km garantie hebt. De...
Ik heb hem in 2014 ook gekocht om die redenen. Het zal je 7€ benzine kosten per week en aan onderhoud bijna niets. Ik heb de mijne nu weg gedaan na 5 jaar zonder kosten aan te hebben tot nu de benzinepomp het begaf. De pcx is prijs kwaliteit de beste dat je kan kopen. Maxi scooter is dan weet te...
Valt hier nog mee in België 5.399€ incl keyless topkoffer. Zonder topkoffer kan je hem niet meer krijgen. Teveel werk om de keyless elektronica aan te sluiten achteraf. Het is wel de snelste 125cc die je kan kopen. 150cc verkoopt niet in België. 125cc mag met rijbewijs B en je betaalt geen taks
Klinkt niet goed voor een nieuw model. Op je strepen staan zou ik zeggen.
De mijne is intussen verkocht, nog een mooie prijs voor gekregen met 38.000km.
Weet niet wat de volgende wordt. Als ik bij Honda blijf zal het een Forza worden. 2de keus is Yamaha x max. Anders Kymco xtown of Sym Cruisym
Was de benzinepomp het probleem?
Zou het kunnen dat ze niet tegen E10 euro95 kunnen? Ik tank die al 38.000km?
De kleppen zouden ook bekeken geweest zijn maar ik hoor nu getik???
Volgens het boekje vervangen aan 24.000km ik heb het aan 28.000km gedaan. Hier op het forum heeft iemand ermee gereden tot hij brak als test. Weet niet hoeveel km maar zal eens opzoeken.
Kan je hier titel niet veranderen naar
''Yamaha Nmax 125/155'' deel 1?
Bij de pcx staat er ook geen jaartal bij en het onderwerp loopt al over 4 generaties