Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Naar mijn ervaring is onderhoud wel wat duurder wat ik hier geschetst zie worden. Mijn F650GS (twin) kon makkelijk richting de 1000 euro gaan voor een kleine beurt bij een BMW dealer. Er hoeven maar bandjes of een kettingset bij komen en de prijs vliegt omhoog. Nu reed ik toentertijd wel...
Dat vind ik best bijzonder. Jij zegt dat je ruimte houdt voor mensen die normaal filteren, maar zodra er iemand te snel rijdt ga je meer in het midden van je strook rijden. Hoe snel zie jij dat dan? Want volgens mij kan je niet anders dan snel je stuur naar links gooien als je op tijd wilt zijn...
Ik filter met een snelheid die ik prettig en veilig vind. Soms is dat max een verschil van 10 km/u, soms is dat makkelijk een verschil van 25km/u. Max snelheid hangt ook volledig af van hoeveel ruimte er is. Soms spring ik met 40 al terug de file in, soms een stuk later :)
Haha, ja al vaak zat :D
#1: Motor om laten donderen bij het opstappen (jups), ik sta op met m'n rechtervoet op het rechterstepje, om zo links over mn koffer te gooien. Maar iets te gehaast gedaan, terwijl de motor wel erg rechtop stond -> omgedonderd.
#2: Stapvoets een scherpe bocht naar...
Het is een redelijk constante wind, dus geen enkel probleem. Met windstoten kan het wat lastiger worden. Verder beide voeten aan de grond wanneer je stil staat :+
Inderdaad! Gister ook de achterwiel aangedreven MX5 gepakt en wezen slippen op een parkeerplaats :D
Wat betreft rijden in sneeuw / gladheid, vorig jaar nog paar keer verplicht moeten doen maar was geen pretje. Zodra het dus maar een beetje glad is, rijd ik op 4 wielen.
Zo stap ik ook sinds anderhalf jaar op. Enige nadeel is dat je wel moet opstappen met al wat gewicht over de motor. Als je lukraak op het stepje gaat staan kan hij nog wel omvallen.
Dat is een keer gebeurt, op een redelijk schuin stuk (dus motor stond behoorlijk rechtop), toen ik probeerde met...
Ik heb toevallig paar maanden geleden voor het eerst mijn achterband laten wisselen met een online gekochte band. Duurde even met leveren (Tirendo, kan ze niet aanraden) maar wel prima DOT code, en was significant goedkoper dan de BMW dealer.
De dealer kostte een goede 200 euro voor het...
ABS.
Toevallig van de week dat ik niet goed oplette en iemand voor mij een noodstop maakte, waardoor ik ook redelijk in de remmen moest schieten. Ik reed net 2 minuten dus nog koude banden op een nat wegdek. Voorrem schoot in ABS. Was minimaal, dus vraag me af of mijn wiel zou blokkeren zonder...