Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iets is normaal maar dit klink erg hard en niet goed.
En het is geen wereld klus en ik heb de tijd.
Kan ik gelijk de rollen en snaar nakijken en kijken wat er soms klappert bij wegrijden.
Een Amerikaans forum had het over de snaar die klappert tegen de vario afdekkap.
Ik heb de uitlaat van mijn honda dylan 150 ook al open gesleten en weer vast gelast.
De dylan, vespa en xmax 250 starten gewoon met beide hendels, die werken op het remlicht.
Onze 2014 sh300 met 28k op de teller krijgt binnenkort ook nieuwe lagers in de eind overbrenging, als je hem duwd dan...
Heb ik ook gehad met de voorremklauw van de dylan. Remschijf was erg heet en je rook de remmen gewoon na 10km rijden.
Draaien de velgen wel soepel en geluidloos als je er een draai aangeeft?
Daar heeft de vorige eigenaar niks over verteld maar binnenkort gaat ik de snaar en rollen controleren dus zie ik dat vanzelf.
Word hij zuiniger van een andere vario?
Hij zou van mij best wat minder toeren mogen maken op de snelweg want daar maakt ie de meeste kilometers.
Ze houd zich (voorlopig) aan de snelheid en laat wat eerder haar gas los voor de bocht ipv vol in de remmen.
We hebben gister met z,n 2e op de sh300 130km getoerd, ik achterop maar dat is niet het meest comfortabele plekje....
Ze rijd voornamelijk woon-werk over 100km wegen dus zal ze tussen de 100 en 110kmpu rijden. Maar in de stad rijd ze als een pizzakoerier.
Hij lekt niet
Onderhoud moet ik nog doen.
Geen sportvario ( denk ik)
Dus binnenkort weet ik meer.
Maar waarom scheelt 0.3 liter olie zoveel in verbruik?
De bandenleverancier schrijft soms een andere spanning voor dan honda zelf.
Een band uit 2012 is niet dezelfde band als uit 2024, ik hou de leverancier altijd aan.