Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij deze carbs kan je de gasschuiven er verkeerd om inzetten de langste kant moet naar de cilinder wijzen
En net even bij mijn GT gekeken daar zitten ze de zelfde carbs op , deksel en dan ook de gasschuif zit dus verkeerd om erin
Andere vraag voor hen die voorstelde om de koppelingspomp te verbussen
Hoe krijg je de cilindebus van 10mm zo glad dat de rubbers van de zuiger niet snel verslijten ??
En waar haal je dat boortje voor het compensatiegaatje vandaan ik meet minder dan 1mm daar een 1mm niet past .
Mouse trap ben ik mee bezig geweest maar de kabel ging niet lang mee mijn uitvoering was met te kleine bocht waardoor de kabel te snel sleet .
Ban daarom naar Hydrauliek overgegaan .
Die naast de bak kwam te zitten was van Magura maar die ging lekken langs de trekstang en was niet lichter dan...
Klopt wel al die modellen rijden met de cilinders en koppen .
Alleen die Cali II heeft de hoekige cilinders en dus ook de daarbij passende koppen maar dat maakt voor de bochten niets uit die passen ook daarop
Nu gaat mijn voorkeur ook uit naar een draadbus maar Hellracer je schroefdraad is niet je gasafdichting dat is de pakking die standaard al op je bougie zit al help je schroefdraad wel mee met het gasdicht houden datdanweerwel .
Zelf zou ik de kop eraf nemen al is met maar om zeker te zijn dat...
Ja en, je kan er een ander deel aan lassen
Boven de originele
onder die van een oude brembo pomp in het midden het huwelijk
Al moet ik wel toegeven dat voor het huwelijk een chinees imitatie is gebruikt
struikelpunt is de remleiding van de voetpomp naar de voorste remklauw
Die gaat van de pomp omhoog , naar voren en dan weer naar beneden waardoor er vaak een luchtbel op het hoogste punt blijft hangen .
De truc is om de voorste remklauw het hoogste punt te maken bij het vullen waardoor daar...
Die met een Hydraulische koppeling van af de fabriek hebben een andere bak/deksel waardoor er een grote koppelings zuiger gebruikt wordt .
Ik had met dat idee al lopen spelen maar kon zonder veel aan het deksel te verbouwen niet toepassen .
Gelukkig kon ik die cilinder doorverkopen .
Niet geschroefd althans dacht het niet zit er geklemd in met een dunne O-ring en wordt met de "Z "stuk op zijn plaats gehouden .
ik heb er later een RVS carrosserie ring tussen gelegd .
Dacht zo uit mijn hoofd dat er een getrapte zuiger in zit waarvan de dunnen deel de bak ingaat op de plek van...
Dat koppelings cilindertje komt op de plek van de hevel en drukt direct tegen de koppelingsdruklager .
Dat "Z"stukje zit op de plek van de hevel zelf en houd de cilinder op zijn plek
Er zit duidelijk geen grote zuiger in