Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jammer dat je niet in de omgeving Schijndel, Veghel, Eindhoven, Den Bosch woont. Wij rijden met een mannetje of 20-40 (zitten er circa 60 in de groepsapp) en das best gezellig ;) In de winter een OTR rit en straks gaan de 17" er weer onder en dan is het asfalt onze speeltuin
Na verschillende supermoto's in elkaar gesleuteld te hebben ben ik nu op zoek naar een frame voor het motorblok wat al jaren in mijn garage staat...
Ik heb dus een 1100 GSXR oliekoeler blok en zoek een goed, eerlijk frame met kenteken. Alleen Suzuki GSXR 1100 framepjes aanbieden svp!
Heb je...
jep, maar natuurlijk geen centimeters.... Bij mijn CRF wel, die is 27mm gezakt, de KTM maar 11mm omdat ik anders met mijn worstenvingers de clickers niet meer kan stellen hahaha
Zeker, maar vergeet ook niet om de voorpoten een beetje door de kroonplaten te steken! Eerst dat doen en dan pas gaan rommelen met de clickers... En dan merk je dat opeens heel wat minder clicks nodig hebt om de boel strakker te krijgen... En ja, het mag wel wat straffer maar dan nog is het een...
owww... dacht dat het ging om weer met 1 vinger te kunnen koppelen... Aan de hydraulische koppeling van een KTM is weinig af te stellen (muv DDS), dat was namelijk het idee van KTM, een altijd juist afgestelde koppeling dmv vloeistof en niet een kabeltje. Is je koppelingskorf niet ingeslagen...
Vandaag niet zo heel veel tijd gehad, maar heb wel de bandjes gemonteerd
En het achterwiel gemonteerd, dus ik heb nu een cush drive wiel en het wiel zit in het midden! 8-) 8-) 8-)
Alleen maatje 150 band zal wel de max zijn... :(
Scherp mesje pakken, stukje kit ter hoogte van de spaak eruit snijden, spaak eruit, nieuwe spaak erin, opengesneden gaatje weer vullen met kit en klaar
Nee, 500 gram kit en een paar gram tape... Maar in het weekend ben ik ook zeker 500g tot 2 kg zwaarder dan doordeweeks (vrijdag pizza, zaterdag friet en op zondag een stevige brunch) dus die paar gram extra weegt niet op tegen het gemak van banden wisselen ;)
Even de "how to" voor een tubeless wiel.
Wat heb je nodig:
-spaakwielen
-2 ventielen voor een tubeless velg
-strijkkit
-kwastje voor de kit
-plamuur rubber
En als je net als ik van opschieten hou dan ook het volgende (maar dat omschrijf ik verderop);
-schilderstape
-ducktape
-plastic band...