Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb er nog steeds fun mee ,23 jaar geleden ,zij mijn baas tegen me
"Wat moet een oude kerel nog met zo een motor ?? 10 jaar later er nog eentje erbij gekocht , ze mogen blijven !
Er is me ooit eens verteld ,dat je door veel polijsten en poetsen ,de kleine beschadeging zoals krassen en doffe plekken op zo.n origineel ruitje ,onzichtbaar weg kan krijgen .
Ik kan goed mijn geduld bewaren, maar het is mij nooit gelukt
Probeer mee te denken
Volgens de 1e 2e fotoo heeft deze (castrol ) uitvoering 2 extra cilinders om achteruit mee te kunnen rijden ,
Heb ooit wel eens omgedraaid achterop meegereden ,maar ja ken nu ook mijn grenzen .
Heeft de sp1 van mij ook een tijdje gedaan ,bij koude start
Heb geprobeerd met een andere had er nog eentje compleet liggen ,daar een nieuw filter op geplaatst (90€)
Helaas bleek na montage niet meer te werken pfff tja eigen schuld ,niet eerst getest
Dan weer compleet het oude op de tank...
Kijk ,dat probleem is er voor mij niet
Loop gewoon ff naar de garage
Wat ik daarvoor allemaal had van brommers en motoren ja ??
Weg he ..laat maar zo ! ,heb er de plek niet voor ( hoe rijk zou ik dan wezen?)
Mijn Pa zei vroeger altijd onderzoek alles ,en behoudt het goede
mm kan altijd nog...
Ja beetje kort door de bocht,wel ver vooruit kijken om goed uit te komen ,
En door te weinig plek ,net even iets geraakt ,rem pedaal met verstripper
Verwarmd en weer keurig terug gebogen